head

Nuffy

Tuesday, March 2, 2010

Malang Belum Abis Lagi

Selamat Pagi...

Bangun pagi2,terus pinjam komputer member terus buat post.Erkk??pinjam??Yup,untuk pengetahuan korang,aku punya lappy kesayangan brand Hewlett Packard(HP) tiba2 buat hal,sebab tu aku menghilangkan diri beberapa hari dan aku tak boleh nak blogwalking.Hantar kedai diorang cakap motherboard rosak.Lagi la aku tak tentu arah,nak repair kurang2 sebulan.

Assignment berlambak2 aku pinjam pc member aku jer.Nasib baik la dia seorang yang sangat baik.Aku pun dah buntu,korang bayang la student IT takde lappy,macam isap rokok takde lighter.Final project aku lagi 1 bulan setengah nak kena hantar,tapi aku tak leh nak buat.

Motor kesayangan aku pun buat hal,kaberator bocor lak.Semua nak guna duit.Dah la tayar tubeless aku pun bocor,hantar kedai pun dia tak jumpa tempat bocor.Internet kolej kesayangan ni pulak dalam sehari pun tak sampai 10jam leh guna.Pastu disconnect sampai esok pagi lak.Dah la time disconnect tu jer aku bole pinjam pc member sebab time tu jer dia tidur.

Serius banyak masalah aku semester ni.Orang tak paham,parents pun tak paham.Memang bole buat assingment kat lab kolej,kat cyber cafe,tapi ingat kalau type coding 1 jam ker?kurang2 sekali duduk 4 jam.tu belum siap lagi,kena sambung esok lak 4 jam.

p/s:Aku masih boleh sabar.Takpe..ini ujian untuk aku.Tapi perlu ker aku extend lagi satu semester?