head

Nuffy

Sunday, February 28, 2010

Aina Wedding Contest

Apakah hadiah perkahwinan yang paling ideal drpd kawan² untuk aina dan kenapa.?


Untuk penyertaan Aina Wedding Contest,aku rasa hadiah perkahwinan yang paling idea daripada kawan2 adalah cadar pengantin(gambar google).Kenapa mesti cadar pengantin?Aku tak cakap cik aina kencing malam ok,tapi ada beberapa sebab aku nak bagi tau.

1)Dah terlampau banyak sangat hadiah pinggan mangkuk org selalu bagi(pengantin bkn suka masak pun)
2)Bagi la peluang diorang dapat 1,2 koleksi cadar pengantin.Tak la boring dengan cadar sama.
3)Diorang selalu "bersukan".So kena la banyak cadar..hehe..
4)Aku rasa,diorg banyak abiskan masa lapang kat bilik tidur.bukan kat dapur.
5)Kalau hadiah pinggan mangkuk,kadang2 sama,dah tak tau sapa yg bagi nanti.

Itu antara sebab kenapa aku pilih cadar.Banyak lagi sebab,tapi takleh citer kat sini.Korang kena kawin dulu baru tau.

p/s:Aku tak pasti leh menang ker tak tapi kalau tak menang,dia tak jemput ke kenduri dia nanti.Sob3..

p/s:Sila la join contest ni beramai2,hadiah pertama dengar kata SONY LCD 42" not sure,sila klik sini untuk menyertai pertandingan dan mengetahui hadiah yang ditawarkan.

p/s:Masih bercuti.