head

Nuffy

Thursday, February 25, 2010

Maafkan Aku dan Selamat Tinggal

Mungkin kata-kata aku pernah mengguris hati korang,
Mungkin kata-kata aku pernah buat korang ketawa,
Mungkin kata-kata aku pernah membuat korang menangis,
Mungkin kata-kata aku buat korang tak lagi mengunjungi blog aku,
Mungkin aku lupa diri semasa berblogging,
Aku nak mintak maaf kepada semua yang sentiasa mengunjungi atau yang pernah mengunjungi blog aku.

Terlalu ramai untuk aku sebutkan seorang demi seorang,
Terlalu ramai sahabat aku yang berkongsi kegembiraan dan kesedihan,
Dan mungkin juga ramai yang terasa bila aku tak pedulikan mereka.
Aku nak ucapkan terima kasih dan maafkan aku andai tindak tanduk aku ada yang menyentuh senstiviti korang.

Aku manusia biasa,aku juga buat silap dan aku juga kadang2 lupa diri.Harap korang boleh maafkan aku.Aku nak ucapkan selamat tinggal.Aku akan berehat beberapa hari.Aku akan kembali,Jangan risau,ada masa aku tetap mengunjungi blog korang tapi sebagai perogol bersiri pembaca misteri atau silent reader.Thanks aku ucapkan kepada korang semua.

p/s:Aku akan kembali lagi lepas bercuti beberapa hari nie,Jangan takut,aku belum lagi nak tutup blog.Aku nak settlekan assignment yang berlambak..;p

p/s:Teruskan berblogging.Cerita korang buat aku gembira.

p/s:Sampai jumpa lagi..InsyaAllah.