head

Nuffy

Sunday, January 24, 2010

Aku Bijak

Semalam Tajuk Aku Sedih,
Hari ni aku bijak.
Masalahnya Bijak Sangat ker?

AKU TINGGAL WAYAR LAPTOP KAT KL!!!!!!!


Bongok betul!!!!!!!!

Aku balik kl sebab aku tertinggal seluar slack aku kat KL,
Takkan aku nak present pakai seluar jeans.
Tapi,
Aku dah ambik seluar slack,
Tertinggal wayar laptop aku kat KL.
Langsung bukan present jer problem,
Assignment pun tak bole nak buat.

Bateri lak kong.
Ader jual wayar sajer tak????

Aku baru jer sampai daripada kl pukul 2 petang.
Takkan aku nak balik kl balik??
Bukan makan megi jer kalau aku buat macam tu,
Silap2 kena rebus pasir buat makan malam.


TENSION!!!!!!!!!!!!

38 comments:

NiNa' said...

sabar22..

tension gak jd camtu..
pnjm wayar ngan mmber la dulu..ikut brand laptop tu..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

walawei..macam mane leh jadi macam tu?
pinjam member2 ok? xpon p pinjam kat apek kedai komputer jab..
hohoho
sabo eh...
pale otak serabut ker leh jadi macam tu? mikir masalah negare?
kui-kui-kui

black_mel said...

NiNa':xde...laptop hp kat umah aku ni aku sorang jer pakai...waaaa...

black_mel said...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ :haha..nasib baik cik aida comel..masalah negara apenyer..kelam kabut takut tertinggal bas...ok2..nanti esok nak try carik....

[z@ck] said...

kalau aku la..
da lama ketuk pala kt dinding..
@_@

black_mel said...

[z@ck]:nasib baik aku bkn ko...kalau x dh arwah dah aku...huhuhu..

|arieza| said...

hoh rebus pasir tu yg xleh blah tu.. jgn lupe utk perisa tmbahan, titikkan sedikit air lopak jalan :)

SuRayA^i. said...

walaweyh~]
nice tinggal wire lptop kt umah haha..
er..ade rsenye jual wire tu je..
cbe la usha kedai ltop..kalo x pun suh la org kt umah hang pos laju wire tu..pos esok, luse smpai~ XD

FarhanaDr said...

Wahhhhh.. Manyak susah gitu wo.. Pinjam laa lappy kengkawan dulu.. Dh malam ni nk ulang alik.. Huhuhu..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uish. wayar tu ibarat nyawaa ohhh~

NAJ HEBAT said...

haha.. so naj nak ckp pe ye? kamu ni bijaaak sgt!
haha..
anyway..
uia bukan lah terbaik dari ladang..
uia satu penyiksaan mental dan 'batin' x percaya try masuk sini..haish!

IxoR@ said...

pening sekejap ixora nak tlg settlekan masalah ni...

tragis...tension...semua ada...

habis tu, buat cam no???

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

tu bukan bijak
tu syndrom sengal~
wekekekee~
paham?


wey~
rindu sgt kat ko
rindukah?

missgee said...

Bawa bertenang..
Sila kawal emosi..
Bukan emosi yang kawal ko..
okeh :)

Fathiha Zainal said...

Bijak.. Bijak. Heheh.. Mcm iklan susu tu. ;p
COntrol ur hormon, eh.. ur emosi yea.. Heee..D

POSH76 said...

kalu aku pun mau meroyan jadi camni..tapi kene sabar...tarik nafas panjang2 yer

Eyriqazz said...

bijak2,sabarje lah ye?hik2...

black_mel said...

arieza:ko nak share?haha..

black_mel said...

SuRayA^i.:ader,,,dh tanya...dlm 90 lebih...if besok my sis xleh pos,kena beli jgk..urgent..

black_mel said...

FarhanaDr:yup2...tp kwn2 semua bz...nk ulang alik johor dgn kl bkn dekat..

black_mel said...

miss lolly a.k.a luvfareda:yup2...mmg desperate sgt...kalau time cuti xpe lg..

black_mel said...

NAJ HEBAT:haha...xnk la..my sis dh masuk sana..siap amik master...dh boring tgk uia..huuhu..

black_mel said...

ixoR@:huhu...nk bt cmner...kena beli wayer baru...

black_mel said...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ :phm2...haha..rindu ker?haha..rindu jgk..lama x ym..bz skit plus prob yg x sepatutnya terjadi..

black_mel said...

missgee:haha..dh meroyan dah nie...nasib baik la leh relax2 skit...kalau tak..mmg abis la..

black_mel said...

Fathiha Zainal:haha..nasib baik comel..kalau x dh geget tiha dah..huuhu..tension2 ni main2 yer..nakal..;p

black_mel said...

POSH76:dh meroyan dh nie..nk beli wayar baru...

black_mel said...

Eyriqazz :huhu..yup2..nk bt camner...dh jadi..

deusXmachina® said...

sabar bro
tapi rasanya charger skali dgn wayar ade jual kot
mahal sket r
mungkin lepas ni ko dah leh beli megi 8kilo kt tesco
erk888

Cik aiNa said...

hahaaaa...kesian pulak kt encik mel sorang neh. meh2 nak tolong hantar wayar tu

mas said...

haa...jaga2 nt bila kawen,tinggal bini plak...hahahaha

black_mel said...

deusXmachina®::hoho..megi timbang kilo?xnk la..

black_mel said...

Cik aiNa:waaa...baiknya hati cik aina..huhuhu...yer la tu nk hantar...;p

black_mel said...

mas:tinggal bini bole kawin lain..hehe..

BeaN MorENo said...

emosi boleh terganggu siot macam nih...wakaka

black_mel said...

BeaN MorENo:dh terganggu..huhu..

Fathiha Zainal said...

Haha! Nakal ckit je, nk hiburkan hati mel. ;p

black_mel said...

Fathiha Zainal:nasib baik terhibur..hehe..