head

Nuffy

Saturday, January 9, 2010

Beralih Arah

Setelah lama aku setia denganmu,kini aku beralih arah..aku dah curang..hehe..Aku dah curang dengan template lama.Sakit jugak mata aku asyik pandang template lama.Ader ker yang perasan aku dah tukar template?



Orang first yang tegur aku nina,haha..yup2..memang aku dah tukar template..Template lama ade kat atas ni.Pernah nampak tak template ni before?Aku la tu 1221steps,steps yang paling banyak kat blog,hehe..tapi takde hadiah la nina..just thnx sebab perasan...




Ader error skit template baru aku ni,header nuffnang tak bole letak penuh,kalau iklan digi yang kene pilih plan berdasarkan kegunaan tu mesti tak bole klik sebab perkataan proceed dia ader kat sbelah kanan iklan.

Buat masa ni,aku still guna template baru ni walaupun ader error skit,Sejuk sikit masuk blog aku,dah dua kali aku guna template hitam merah,kali ni aku beralih arah. Boring lak tengok page sendiri.Kalau kita sendiri boring,orang lain lagi la..Betul tak?




p/s:Mana satu korang suka?yang baru ker yang lama?atau dua2 korang x suka?

30 comments:

mas said...

dua dua elok

asalkan empunya blog puas hati dah la kan..

juanghidup said...

try pink plak. jd auw2 gtu. hehehe...

izzahfarhana said...

hehe tak kisah janji x berat.heee ;)

black_mel said...

mas:hurm...btul3..

black_mel said...

PeJuAnG HiDup:haha...xkn nk pakai 4 bln theme sama...boring lak...

black_mel said...

izzahfarhana:btul3...harap2 ni ringan sikit..

aida said...

hehhehee..
ler
x sangka org 1st perasan..hehe
sejukk sikit mata memandang ye..=D

Cheese Monster said...

header sama je.

ps...hang tau tak, ada satu blog ni, sediakan tempat untuk dapatkan header. tak perlu bayar. cuma datang bawa 1 set snake plate kfc, lepastu boleh dapat satu header

p3perak said...

hBz buat prOmosi.. hBz, kita nak tempah 1..
hutang bOleh?? hikhik..

ok la tempalte ni..
tp, dh sebati la dgn 1221steps yg hr tu..
ingatkan salah blOg td..
hehehehe...

cun2, sbb colour biru..
jgn pink tau, tu tema bOxer hBz..
eeeiii..
hahahahahah...

|.a.r.i.e.z.a.| said...

suke baby blue! heheh cool colour

fmina08 said...

xkesah la..jji jgn berat, jgn la wat kaler pink..wakakakaka

Cheese Monster said...

ariza : suke baby blue..tui. macam pondan..mahaha..

erk.nak satu ke? aku buat header Gulengguleng, letak kt page ko, nak p3?

mel. esok jom berendam.

black_mel said...

NiNa':hehe...thnx yer...yup2..sejuk sikit kat sini..

black_mel said...

hBz:xpa...biar aku blajar pelan2...hg study ja elok2...dpt nuffy tu jgn kedekut2 lak..

black_mel said...

p3perak:haha...xde pink...pink tu hati hbz..dia jer hati pink...

black_mel said...

|arieza|:haha..thnx...suka jgk..

black_mel said...

fmina08:yup2..pink mmg xkn bt..hehe...

black_mel said...

hBz:cilakak lu pondan...berendam?aku x pg..nk study skit...haha..

Aina Rahman said...

tahun baru..azam baru..template baru..awek kena yg lame..haha

black_mel said...

Cik aiNa:haha...awek xde..blog jer baru...haha..bila nk dpt kad jemputan nie..hehe..

hans said...

aku rasa dua2 okay jer

p3perak said...

hBz: x mau la header GulengGuleng..
nak header p3perak la..
jab lagi, fOllowers kamu slah masuk blOg,
kan rugi dah nuffy kamu..
hahahaha....

black_mel: hBz nak p pulau sunyi..
jgn jOin, bhya.. jiwa pink tu, mcm2 jd
karang...
hahahahahahahahaha.... (",)

farenova said...

sejuk mata akak..

black_mel said...

hans:haha...nnti aku gilir2 pakai..

black_mel said...

p3perak:haha..kesian dia..bkn jiwa sunyi jer,jiwa kacau,jiwa jiwang,jiwa halus+jiwa x bole blah,jiwa pink..haha..

black_mel said...

farenova:thnx..mata sy pun sejuk:)

Unknown said...

waa...template baru :)

black_mel said...

cik EPAL ::waa...cik epal dtg lg..thnx....dh boring template lama..

Dak Wan® said...

Smart gak kaler nih.... Teman tgh dalam proses upgrading gak.

black_mel said...

Dak Wan:thnx....bgus2...lgpun boring2 saja tukar template...