head

Nuffy

Wednesday, July 18, 2012

Tinggal 7 Hari


7 hari lagi aku akan tinggalkan tempat kerja lama aku. Betul apa orang cakap, kalau parents tak suka mesti tak kekal walaupun aku suka kerja kat pasaraya. Sebenarnya sehari sebelum aku start kerja kat pasaraya tu, aku kemalangan dan motor rosak teruk. So, sebab belum gaji, aku terpaksa tumpang bapa aku ke stesen ktm untuk ke tempat kerja.

3 bulan bapa aku terpaksa bangun 5.30am untuk hantar aku dulu dan baru masuk kerja,walaupun kerja dia start 8 pagi. So,aku dah tak nak menyusahkan bapa aku. Bapak aku pun hairan sebenarnya, kenapa aku nak berhenti. Kerja memang teruk tapi still boleh tahan cuma sebab utama aku tak nak menyusahkan dia.

Tunggu nanti aku sambung apa jadi esok. Setiap hari ada jer benda terjadi.

2 comments:

p3perak said...

1st ! hehehe..

dah buka emel??

yott said...

black_mel,
jgn fikir sgt benda2 tu..take it easy..jgn stres2..
slmt menyambut ramadhan almubarak