head

Nuffy

Tuesday, July 17, 2012

Yasin Tolong Jangan Asyik Korek Hidung

Disebabkan aku ada kelapangan hari ini, daripada pagi sampai ke petang dan sampai lah ke malam aku tengok tv, petang tido kejap jer lepas makan ubat dan termasuklah Drama Rock Kapak yang disiarkan di Astro Warna.

Iklan dia macam biasa,banyak gila daripada pagi sampai malam dan disebabkan aku tertarik tengok iklan tu, tadi aku pun tengok drama Rock Kapak tu sekejap. Lagu-lagu dalam drama tu memang ok, cuma yang tak oknya Yasin Yahya ataupun Yasin Senario ni tak abis-abis nak korek hidung. Dua perkataan yang sesuai aku gambarkan untuk babak Yasin korek hidung ni adalah menjijikkan dan menjengkelkan.

Elok-elok aku nak suap burger kat mulut, terus mati selera aku. Aku tak pasti kalau pada pandangan orang lain benda tu normal tapi bagi aku sangatlah kurang enak dipandang. Bukak cerita tu babak masa jadi mentor nak masuk bilik jer dah berapa kali dia korek hidung. So terus aku tukar channel lain. Tapi nak cakap banyak-banyak pun benda dah ditayangkan, cuma lain kali ada bahan yang boleh dijadikan lawak dan ada bahan yang kita tengok sekali lawak tapi lama-lama nampak kurang sesuai. Cerita ok dan lawak orang lain pun menjadi.

No comments: