head

Nuffy

Monday, December 26, 2011

Pakai Tudung Macam Ni Pun Bole?





Orang cakap kalau nak pakai tudung,biar elok-elok sikit.Ini kalau pakai tudung tapi masih nampak rambut kat belakang tu sama macam tak pakai jer.Tudung tu bukan hiasan jer.Suka-suka hati nak lilit,tapi tuntutan agama.Gambar ni aku ambik masa aku bercuti kat Batu Pahat hari tu.Orang Batu Pahat kalau tengok gambar ni dah boleh agak dah dekat parit mana.

4 comments:

mimi said...

ni pkai tdg tpksa la...tkt mak marahhh..hehehe...ehhh parit raja kot..sy owg ayr htam

wachak said...

yg ni pakai tudung kerana adat / kebiasaan bukan kerana nk tutup aurat. Kat sekolah tak diajar bab aurat. Itu yg ramai jahil bab aurat.

cik chinta said...

nih mesti nak cepat sebab mak suh bli garam kat kedai. men rembat je sarung kepala

black_mel said...

mimi :haha..x sangka jumpa org air itam..baru jer add..hehe..

wachak :btul cak..kalau ajar pun diorg x dengar..sbb tu jd mcm nie..

cik chinta :haha..nak beli garam pun kena pakai tudung..mana bole sarung belit2 mcm nie..huhu..