head

Nuffy

Saturday, December 24, 2011

Saper Dah Tengok Songlap?Tolong Aku Buat Keputusan



Saper Dah Tengok Citer Songlap?Tolong Aku buat keputusan..Kawan aku ajak aku tengok citer Songlap,tapi bila aku tengok trailer dia macam tak berapa nak best jer.So aku macam berat hati nak tengok.Sesiapa dah tengok citer nie bole tolong komen sikit tak?Daripada 5 bintang korang nak bagi berapa?

6 comments:

BENA said...

kite pun tak tengokkkkkk lagi . hehehe

black_mel said...

huhu..igt dh tgk...;)

wachak said...

x kan tengok sebab ada shaheizy sam. antara beberapa artis dlm list yg x berapa nk minat.

black_mel said...

adoiii cak..aku pun rasa nk mcm ko..dulu aku admire giler..tp bila dh banyak sgt..boring lak tgk dia berlakon..

fathiahRAIHANA said...

kami tak tengok lagiiiii.
tapi bg 5 bntang gak blek dak sbb sam blakon , hewhew :3

black_mel said...

hehe..mana bole mcm tu...huhu...