head

Nuffy

Saturday, December 24, 2011

Kawan

Sebulan jer lagi aku nak tinggalkan tempat praktikal aku.Mula-mula dulu setiap pagi nak pegi keje jer rasa malas semacam jer.Hari-hari kena pressure.Hari-hari kena marah.Terpaksa aku cari tempat nak luahkan rasa tak puas hati aku ni.Nasib baiklah ada 1221steps yang sudi mendengar luahan aku dan ada jugak beberapa orang sahabat yang sentiasa beri dorongan dan galakkan walaupun sekadar komen entry aku.Memang aku hargai sangat-sangat.

Sekarang Alhamdulillah..Dah stabil,emosi pun dah tak terganggu.Belajar dari kesilapan dan pengalaman. Rasa sayang lak aku nak tinggalkan tempat aku praktikal ni.Bohonglah kalau aku tak rasa sedih,Tapi kehidupan harus diteruskan.

Memang susah nak dapat kawan-kawan yang baik-baik macam kat tempat aku praktikal,tempat aku bergurau senda dan dioranglah kawan-kawan aku yang mula dan terakhir(mungkin) menyanyikan lagu Selamat Hari Lahir kat aku masa birthday aku.

So,dah tak lama dah..aku akan bergelar penganggur terhormat..Ada rezeki dapat keje,tak ada rezeki dalam bidang IT pun tak apa,janji aku buat kerja halal.Terpikir nak keje pasaraya balik,,,,


No comments: