head

Nuffy

Monday, January 17, 2011

[Video] Pergaduhan Julia Perez dan Dewi Persik

Julia Perez si Coli Laser bergaduh dengan Dewi Persik.Kita lihat siapa yang menang.





p/s:Jangan tengok lama-lama...

6 comments:

BENA said...

eh ye ke ni ? yang pondAN BLAKANG TU DUK TERLOMPAT2 PE KE HE ? hahahahaha

black_mel said...

haha,..yup2..tp rasa2 ni dah lama berlaku kot..kalau x silap tahun lps..sbb lps tu baru diorang gaduh besar..tp x kisah sgt la..pasal mmg x ikut perkembangan diorang..

Mfs said...

dah macam WWE super diva figthing pulak aku nengok..yang kat belakang terkinja-kinja tuh kompem refree..hahaha XD

wachak said...

aduyai !! macam macam hal dunia artis ni. Baik dekat m'sia, mahupun dekat indon.

~ main ngan keyword julia peres ke ni mel ... ekekeke

Cik Aien said...

lorr! ingatkan acting luuu.. ngapin gitu. hehe

Yatre Hayati said...

ni gaduh betul ke drama je??