head

Nuffy

Tuesday, January 18, 2011

Promosi Makan Tengah Hari RM2 SAHAJA di D'Impian Kopitiam


Jalan-jalan di Batu Pahat
Terjumpa restoran briyani Gam,
Kalau nak berjimat cermat,
Jom pekena D'Impian Kopitiam


Makanan murah tahap gaban punya.
Nasi(Free)+Air(Free)+2 jenis lauk=RM2
Difahamkan ada terdapat lebih 20 jenis lauk
Tolong bagitau aku kedai mana yang boleh buat promosi lagi murah daripada restoran ni?
Rugilah kalau tak merebut peluang.

Cuma aku dipahamkan promosi ni sehingga 19/01/2011 bersamaan dengan hari esok

p/s:Aku dah pegi dah restoran ni dan harga dia memang dua ringgit.
Aku makan nasi+air+ayam dua ketul..Memang terbaik.
Sedap pun sedap...

Lokasi:Pekan Parit Raja,
Batu Pahat,Johor.

8 comments:

molmolla said...

halamakkkk! aku tengah kat bangi pulak. kalau aku kat muar, dah ajak kawan aku ushar~

FarhanaDr said...

Lama giler tak makan beriyani.. Beriyani gam.. Adehhhhhhh.. T_T

NAJ HEBAT said...

Masyuk...masyuk..

tapi kalau nak aku pergi sana.. KL-Johor.. tambang dah puluh-puluh hinggit deyy!

intan izani said...

bestnye... murah tu..

Cik Aien said...

biar betul wei???

Mfs said...

apsal jauh sangat?..kalu dekat dah lama dah pegi..huhu

BENA said...

mak aihhhhhhhh . betol2 promosi ni. tapi kalo nk g batu pahat dah xsempat ni. sebab esok da nk abes . heeee

wachak said...

Tokey kedai buat promosi ler tu. ataupun dia bayar niat / bersedekah .. :P