head

Nuffy

Tuesday, January 11, 2011

Mari Belajar Cakap Ganu

Untuk entry hari ini aku cuma akan bercakap tentang bahasa jer.First entry yang pertama ialah kita belajar bahasa terengganu.Aku nak ajar tak bape pandai,so kita layan video ini.



Gelak guleng-guleng aku tengok video ni.Kepala diorang ni memang tak betul.

16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hahaha lawak ah..
klaka gile si zizan ni

black_mel said...

yup2..;p

BENA said...

HAHAHAHAHA . serius ! bena xleh tahan tengok aflin . adehhhh . memang gelak guling2 betul . :)

black_mel said...

haha..tu la pasal..bnyk betul idea diorg nih...

Solehah said...

lawokkk..lawokk..susoh nok pahang gok..

black_mel said...

haha..pandainya solehah cakap ganu..;)

CikYana(",) said...

mmg lawak giler
hahaha

sakit perut gelak

fiezah91 said...

hahaha! adoiii..
lawak

Fathiha Zainal said...

Adoii.. Dok leh nok tengok pulok doh. PC xdok sound. Ishk2! Balik karang nok tengok smula. Hihi~

Cik Aien said...

part ni aien tgok!

Sharinginfoz said...

itu yang uniknya Malaysia kan

CGG said...

na na na na na ganu kite!

NAJ HEBAT said...

ye nampak nye ni lah bakal husband aku.. lalala

Redbloodsnow said...

HEHEHE...KLAKAR :D

IxoR@ said...

na na na naa naaa ganu kite...

hahahahaha... guling2 aku!

alexa yussida said...

hehehe..jam kpala tgk dorg..klaka gilaaa!hehe suke dorg:)