head

Nuffy

Saturday, September 4, 2010

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir & Batin





Ini merupakan entry aku yang terakhir di Batu Pahat sebelum aku pulang beraya dikampung aku. Dikesempatan ini,aku menyusun sepuluh jari(cukup tak jari kat atas tu) memohon maaf sekiranya sepanjang aku berblogging ini ada yang terasa sama ada dengan gurauan aku atau entry aku.Aku cuma manusia biasa yang menulis berdasarkan emosi dan jugak perasaan.

Kepada sesiapa yang pulang ke kampung tu,hati-hati dijalan raya.Percayalah,kalau korang rasa korang bawak dah laju,ramai yang lagi laju dari korang(nasihat ker ni). Ok, aku nak bersiap-siap dan nak kemas barang.InsyaAllah,panjang umur kita jumpa lagi.

Dah lama aku tak bagi pantun,nak letak pantun lak kat entry ni,jap nak pikir.......ok dah...

Bulan puasa main mercun,
Hari raya tak cukup jari,
Siapa suruh main mercun,
Kan dah tak cukup jari.


        Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin
       

4 comments:

Peminat Katie Holmes said...

selamat hari raya weyh.

aNiSa hANg tUaH said...

heeee
pantun yg sangat menarik la awak

selamat hari raya maaf zahir & batin yer awak

Iza said...

Salam...
Dah lama tak berpantun ni.
Aku pun nak pantun jgk la...

Dari Johor pulang ke kampung,
Singgah sekejap di Kuala Lumpur,
nak beraya di tanjung malim,
Sapa nak raya kat Seberang jaya?
Selamat Hari Raya.....

Lia3003 said...

awalnya wish...camat ahri raya...nak wit ray...