head

Nuffy

Saturday, September 4, 2010

Beruk betul

Beruk betul la broadband kakak aku ni.Nak bukak blogspot pun dekat 2 minit.Macam mana aku nak upload gambar-gambar yang menarik?Sheep betul.Tolonglah baiki mutu broadband ni.Dah la bayar mahal,takkan area kl pun lambat lagi.So,dua tiga hari ni entry aku tak ada gambar.

Syukur ke hadrat illahi,aku berjaya sampai di Kuala Lumpur ni pada pukul 10.00 malam dengan berbekalkan roti berperisa vanila dengan air milo kotak menjadi juadah berbuka puasa.Esok atau lusa rancang lain bila nak balik T.M.tak larat nak balik direct.Lagipun balik awal-awal bukan ada siapa-siapa kat kampung.Anak penghulu pun dah kawin.Melepas....

3 comments:

p3perak said...

spe sruh x tackle anak penghulu awal2???

aNiSa hANg tUaH said...

heeee
sabar yer awak berukben mmg macam tu
hee

ribena.illina said...

ade hati kat anak penghulu upenye! hahaha. ok lah tuh. xde gamba pon janji leh post en3 kn kn.heee~