head

Nuffy

Sunday, September 26, 2010

Nora Danish Berkemban






Nora Danish yang comel dan menjadi pujaan lelaki hidung belang bersetuju berkemban dalam filem Jangan Pandang Belakang Congkak II.Korang boleh baca petikan akhbar kosmo ni.


BERKEMBAN boleh menampakkan keseksian seseorang wanita. Rasanya wanita dulu-dulu lebih kerap berkemban berbanding wanita sekarang. Tetapi saya tidak suka berkemban. Apabila disuruh berkemban dalam Jangan Pandang Belakang Congkak II, saya minta agar bahagian bahu yang terdedah ditutup dengan kain supaya tidaklah terlalu seksi.
Petikan akhbar kosmo.

Nampaknya Nora Danish yang putih melepak tu setuju berkemban tapi dia nak kain untuk menutupi bahunya.Melepaslah untuk para lelaki yang bermimpi-mimpi untuk melihat Nora Danish beraksi seksi.Apa-apa pun aku akan pergi menonton Jangan Pandang Belakang Congkak II ini yang akan ditayangkan pada 7 Oktober 2010.
p/s:Aku masih lagi menunggu untuk menonton filem 2 Alam Dr Rozmey yang dikatakan akan mencecah pecah panggung 20 JUTA!!!. Kalau berjaya,salah satu tiket daripada 20 juta tu adalah tiket aku.

p/s2:Demam tak baik lagi..ubat batuk dah abis tp still batuk...Esok kena pegi PKU..

15 comments:

Iza said...

Salam..
Moga cepat sembuh....

Kalau ada filem wanita seksi, mesti meletup no.....Ish..ish..ish...dalam nisbah 10:1 kot....

wachak said...

~ salah satu sebab kenapa wa jarang
layan citer melayu kat panggung ni.
Kuar statment kat paper lain tapi
hakikat nyer ... sendiri tau kan kan kan ...
~ tunggu raya tahun depan kuar ar
citer tu kat TV ... keh33

yott said...

tu strategi nak bg filem laku la tu..
rugi duit tgk wyng mcm ni taw...haha

Cik Ayen said...

bg la cerita yg ade unsur2 keinsafan tuk rakyat.. pengarah filem berbakat, tp bakat kearah kebaikan mane?

black mel! moga cepat sembuh! Penjaga blog aien rindu kat hang! haha

taqie said...

mga pat sembuh mel :)

Langit Pertama said...

Aku pun tak sabar nk tgk 2 Alam tu...
Tp secara logiknya, takleh cecah 20 juta... Kalo cecah, mmg tabik spring ar...

NAJ HEBAT said...

perempuan kalau berkemban lagi seksi dari berbogel..


la~la~la

apsal aku beritahu semua ini..



oh.. babai sayang. makan ubat!

Bungakopi said...

wah,dah leh agak msti ko g tgok nye cite tu. (eh, tiba2 kueh dahlia kt tgn jatuh atas laptop aku)

Bungakopi said...

lupe plak, kalau nk bc cite tragedi cinta yg 1 dan 2, linknye da ada kat sidebar kanan. based on a true story. kalau nak bc lerr.

Bungakopi said...
This comment has been removed by the author.
jijie said...

macam menarik pulak JPBC 2 ni. baru tgk trailer.

KERAK NASI said...

kalu die nk berkemban tanpa tutup bahu tu, dia same je la ngan fasha sandha. heehee.

intan izani said...

elok sgt le tk dedah sgt kan...

kata kila said...

suka nora danish

enyheartsdiamond said...

nora danish comel :))