head

Nuffy

Wednesday, August 25, 2010

Kerana Seekor Buaya

Sebelum korang nak baca ni sila ubah pemikiran korang kerana tajuk entry dengan entry langsung tak ada kaitan.Aku cuma tak tau nak letak tajuk apa..

Rutin harian..Bagun jer pagi-pagi,siap-siap mandi pakai smart-smart nak pegi kelas.Tapi tengok member masih enak dibuai mimpi.Pemalas betul diorang ni.Kerja ponteng kelas jer."Aku bermonolog didalam hati".

Baru jer nak pakai kasut,tengok jam tangan pukul 9.45."Owh,awal lagi,"Hidupkan enjin motor,bagi panas dulu.. dan sebelum memulakan perjalanan aku pun mengangkat tangan untuk tengok jam skali lagi.Rupa-rupanya hari ni............................











hari selasa.HARI SELASA??????.OMG...Cuti lah!!!!!!

Aku takde kelas hari selasa.Saja aku buat cuti untuk hari selasa.Demmm...patutla member-member aku kejut pun x bangun2.Matikan enjin motor,tukar baju landing atas tilam.Tidur balik.Kerana itulah aku terlambat buat entry.Tapi siap jugakla basuh baju ngan pegi bazaar.

15 comments:

FarhanaDr said...

Hahahahahaha.. Popular buaya tau..

Donha said...

kah2..aku dah agak. buaya tu tak posa! =,,=

wachak said...

ha ha ha .. gelak guling-guling. wa pun sekali sekala kena gak cam tu.

mello said...

haha mcm mana bleh lupa tu bro? kehkehkeh

eykameow said...

itu lah . kalau dah rajin , memang tetap rajin. lalala~

Iza said...

Salam...

Rajinnya ko exercise....
Buatla selalu...

¶A.K.I¶ said...

lari!!

sungguh lari entry dan tajuknye! hummp!

White Bird said...

tajuk yg buaya dah sesuai dgn tuan belog =)

taqie said...

hehe.. lupe la tuh..tkpe..pose..mmg sllu terlupe.. slmt poce ;)

yott said...

ni buaya baik tak..
hrp2 tak mcm buaya kat pantai PD,ngap kaki org lak..

farah ain said...

:)
hehehe..best gak kene gtu sekali sekala..hahaha..saba ye!!memang lawak,,rase nak gelak cam sinchan lak!:)

fndrocka said...

tak patut betul lah..

enyheartsdiamond said...

nk komen yang tak berkenaan dgn entri lah..

buaya tu berapa panjangnya? :)

Solehah said...

awat mamai?huhu..

ribena.illina said...

hahahahhaha! boleh plak gtu ek.
ni kes ckup tdo ke xckup tdo nih?