head

Nuffy

Friday, July 30, 2010

Aku Dah Ketagih

Hidup aku tak tenteram,
Semenjak 2,3 menjak ni,
Makan walaupun kenyang tapi tak puas,
Mandi memang basah tapi rasa tak sempurna,
Tidur memang sentiasa tak cukup.

Ini semua gara-gara kau sahabat.
Kau suruh aku cuba benda alah tu.
Sekarang aku dah ketagih.
Kau pun dah tak boleh bagi aku benda tu sekarang.


Aku betul-betul dah ketagih...
Dalam erti kata lain..sangap...
dah takleh tido malam dah ni...



TOLONG....




TOLONG......




bagi aku pinjam DSLR please...
tak kisah la apa brand..aku nak pinjam jap jer..
ini semua kerja member aku bagi aku try....
sheeeppppppppppppppp
sambung lagi ppppppppp....

14 comments:

mira ellyna said...

hahahaha skung mmg ramai minat tu.

FaTiN said...

kesian! hehe.

Langit Pertama said...

Relax2...

qellissa said...

cheh, igtkan ketagih ape td...huhuhu..nah amik DSLR ni..hihihi

jane said...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

¶A.K.I¶ said...

sengal!
g beli!!
hahaha

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

cepat beli tabung ayam. pastu menabung. nanti bleh ah beli dslr tu.

y@n@ M!B said...

aku juga ketagih dslr...lebey afdal klu bukan aku yg bli sendiri..paw orang blikan..muehehe~ =p

Iza said...

Salam..

Weii....
dah berkurun aku idamkan benda tu la. InsyaAllah akan aku beli dgn hasil titik peluhku nanti tp arghhhhh.....bila nk dapat kerja ni...

NAJ HEBAT said...

haha.. yang.. sama ketagih la ni..

ribena.illina said...

mak aiiiiiiiiii..balck mel teruk lagi dari bena ni ketagih! hahaha~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

saye saye saye nak bb!!!!!

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

fatin sulaiman said...

alolo..kiut nyer... huhu.... dats y fatin x penah try nk pegang pun benda alah tu... takut bjangkit penyakit bukan2.. huhu... takut.. takut..

Eyriqazz said...

eden pun nak dslr juga..tapi tak mampu lagi...huk3...