head

Nuffy

Thursday, August 5, 2010

Tinggal Satu Jer Lagi

Bermula dengan novel cinta kau dan aku percintaan yang tak dirancang,aku berjaya 
abiskan dalam masa beberapa jam.aku beralih ke:

 Novel 1 janji yang ditulis oleh penulis kegemaran aku,
menceritakan tentang dendam.kemudian...

Aku baru jer sudahkan membaca novel ayat-ayat cinta ni.
Agak kejiwangan sedikit..tapi benda free..aku baca jer.

Sekarang tinggal 1 jer lagi.Tapi aku dah nak termuntah dah baca novel.
So aku berhenti untuk 2,3 hari.Otak kena rehat jugak.Mata pun dah letih.


Dalam banyak-banyak novel yang pernah aku baca,aku rasa Ramli Awang Murshid penulisan dia memang betul-betul boleh membawa aku masuk ke alam tersebut.Aku tak kata yang lain tak bagus.Setiap orang ada penulis yang diminati.Kalau cadangan aku,aku lebih cadangkan korang baca novel No 1 dan no 2.No 3 ramai yang dah baca dan No 4  aku belum boleh bagitau sebab aku belum abis baca.
2,3 minggu ni aku tak ada kesempatan nak mengupdate blog.Banyak benda yang aku nak tulis tapi aku belum dalam mood menulis.Jadi lebih baik aku rehat sebentar daripada aku merepek tak tentu hala.Tapi sekarang aku dah ada masa sikit.Akan aku lawati blog sahabat-sahabat yang setia membaca blog aku.

p/s:Ada cadangan tak novel-novel yang korang baru baca dan korang rasa penulisan dia memang terbaik?Novel-novel terkini.

p/s:Gambar-gambar novel di ambil dari google.

3 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Kawan saye pun abeskan novel cinta kau dan aku dalam mase beberapa jam.. Sedangkan tu novel yang saya beli lama dah tapi saya tak penah sempat abeskan.. Hahaha.. :p

black_mel said...

haha..laa..naper x baca..best tu...

mira ellyna said...

nnovel.. wahh..
aku sonok dengar org baca kan hehehe..

YM a.k.a yahoo messenger tempat melepaskan nafsu di waktu malam tanpa mengira hari..