head

Nuffy

Thursday, June 17, 2010

Aku Dah Cakap,Kan Dah Terima Padah


Aku dah pesan kan?Kau lupa atau buat2 lupa?
Aku dah cakap,Kita sama sahaja,
Tapi kau terlalu riak,
Langsung tak nak dengar cakap aku.

Kau terlalu memandang rendah orang lain,
Kau lupa manusia ni tak selalunya bertuah,
Ini pengajaran buat kau.
Aku tak nak tegur dah.

Kau perasan diri kau hebat.
Kau rasa diri kau malaikat.
Langsung tak hormat kat orang lain.
Itulah.Biar jadi resam padi.
Makin berisi makin tunduk.
Tanggunglah kesalahan tu.

Korang semua dah besar,
Korang pandai pikir baik buruk,
Tapi korang terlalu riak dan bangga dengan diri sendiri.
Aku harap kau jangan lepaskan peluang yang ada.
Bangkit dan tebus kesilapan kau.







SPAIN

Spain VS Switzeland
0-1

12 comments:

SuRayA^i. said...

T_T

KERAK NASI said...

hahaha...
frust ye bang..haha

NAJ HEBAT said...

T_________________T

spain.. kau pegi pack barang sekarang... apa barang ngan swiss je weyh!

si[jari] telunjuk said...

ngeh2..kasihan sama buah hatiku sang torress....sabar2...masih ada waktu

deus X machina said...

padan muka spain
erk888

aziera.illina said...

ingat bebel kat membe mane la
skali bola
demam bola betol
hahahaa~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kui3.

spain main hebat tapi kaki alahai :P

enyheartsdiamond said...

bangunlah dari tidur spain :p

black_mel said...

SuRayA^i.:=,=

KERAK NASI:x la frust sgt..kalau malaysia lg frust..hehe..

NAJ HEBAT:haha..spain team ke 2 aku..mcm bini..bini no 1 aku still brazil..gogogo...

si[jari] telunjuk :torres xleh nak perform ari tu sebab rambut pendek..

deus X machina :deus.ko sokong apa??france ker?

aziera.illina :kat member xleh bebel kat sini..hehe..

miss lolly a.k.a luvfareda:kaki??haha..salah taktik jgk..patut torres masuk awal..

enyheartsdiamond:thnx emy...

¶A.K.I¶ said...

waka waka waka!!
pdn mne ko spain!!

black_mel said...

demm aki...

-fizA- said...

ngee~ ingat kan ape la td......