head

Nuffy

Thursday, April 22, 2010

Aku Insan Terpilih

Sepanjang 2 tahun aku belajar kat kolej ni,tak ramai yang tau aku insan terpilih.Aku berbangga kerana antara beribu2 orang yang belajar kat sini,resultnya disimpan oleh Pejabat Akademik.Walaupun nama aku tak pernah termasuk dalam dean list,aku berbangga dengan pencapaian yang aku dapat.Ramai orang yang cemburu dan cakap2 belakang,apa istimewanya aku sehingga result aku disimpan oleh Pejabat Akademik.
Betul korang cakap,setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing2,jadi tak perlulah nak jeles2,lagipun bukan aku sorang jer yang result disimpan oleh Pejabat Akademik.Ada lagi beberapa orang yang layak dan sesuai.Sepatutnya nama aku tak ada dalam list tersebut,tapi Tuah Ayam Nampak Dikaki,Tuah Manusia Siapa Yang Tau kan...
Aku pun hairan kenapa aku begitu special dan terpilih,dan aku mengambil keputusan untuk berjumpa dengan penyelia aku.Setelah berdiskusi hampir 2 jam akhirnya barulah aku tau kenapa result aku disimpan oleh Pejabat Akademik,merungkai segala persoalan yang membelenggu aku.Korang tau apa istimewanya aku sehingga result aku dipilih untuk disimpan oleh Pejabat Akademik.Jawapannya ialah.............
>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

Dah 2 tahun lebih aku kat universiti ni,rupa2nya aku tak hantar Fail Pelajar yang sepatutnya dihantar pada mula2 aku masuk sini iaitu tahun 2008.Demmmm...patut la result aku selalu belum disahkan senat..Dekat 2 jam jugak la aku kena ceramah dengan penyelia akademik aku.Tolong jangan ceramah aku lagi ok?Nanti tahun ke 3 aku hantar la..addoooii..takde gunenyer pun hantar sekarang nie.Result sem aku ni pun still pending jugak la nyer pun..

p/s:Sila baca sampai abis sebelum korang nak ucapkan tahniah atau kata2 semangat kat aku.Sebelum aku bertukar hijau.

p/s:Ader blogger tanya aku,kenapa tajuk entry aku selalu serius,entry sedih tapi ending kelakar?Jawapan.sekarang wayar aku ader yang terbakar disebabkan tension melampau dan keje yang banyak disamping final exam for this semester.
p/s:Ada siapa2 tau no telefon hospital tanjung durian  rambutan?

18 comments:

- said...

heeee...aku hanya mampu tersenyum baca entri ni. mcm mn la blh lalai mcm tu skali?

heran heran.. :p

p3perak said...

hepp~
study!

p3perak said...

mel, kita ada kawan keja kat situ..
kamu nak kita sruh dia dtg jemput kamu tak kat johor??

dia terer gak dlm bidang letrik.. kot2 la
leh tolong kamu smbung wayar tu..
hikhik..

gd luck, bro..

Fiffy Hazirah said...

hahahahaa.. rilek weh... aku time exam ari tu almost nak gila gak.. next sem xtaw la mcm ne aku nye final year. hahahahahahah...

kalau entry ko pelik lagi dri ni, aku kena report kt psikiatrik gak la, ada blogger gilaaaaa wakaka

lumut said...

adeh bleh plak kau lpe ye black mel..hehe...

Unknown said...

calon calon tanjung rambutan memang selalu lupa benda benda macam ni.

she said...

ada effect ek kalau tak anta fail tuh..aiyak!

aida said...

kih kih kih~ xpe.. da terlupe nak wat camne~

|.a.r.i.e.z.a.| said...

ko tepon je aku.. ko ada no aku kan? hahaha direct ke penghuni hospital tu terus.. boleh buat geng :p

KERAK NASI said...

ish3...

ini serius nih..

deus X machina said...

aha...patut la

Solehah said...

cepat2 settlekan..kalo x meh nak tolong sambung ceramah..

Unknown said...

la itu ke kesahnya...

gi la hantar cepat....

nasikputeh said...

hahaha. ok. aku xmo ceramah juz nak ucapkan syabas sebab berjaye jugak ko jadi orang terpilih (dengan cara yg tersendiri.haha)

anto ler cepat2. kang tangguh2 kang xkonvo ler ko nanti.




ok. skang aku dah tau ko lelaki seperti yg aku jangkakan. sebab tu aku panggil black. ke ko nak aku panggil ko mel ala2 mel c atopon mel b ahli group spice girl tu?
ekeke.ops TERpanjang.

¶A.K.I¶ said...

kui kui kui....

ape la hg..

xpsl2 pending!

hahahaa....

ak pas no tepon hospital tampoi je laa..

lg dkt ngn BP kn~ heheh

Aina Rahman said...

hahaa...adoii. aina br wish tahniah tadi. rupanya² sbb x submit fail. tu la..excited masuk U ye tak..smpai lupa.. =P

Cheese Monster said...

nak buat ape tel? nak tido sane mlm ni?

Lia3003 said...

saya xde no tepon tu, tapi hospital permai saya tau kat mana..he3