head

Nuffy

Wednesday, March 31, 2010

Berkecamuk

Aku dah tulis panjang2 tadi,
Aku dah luahkan macam2 tadi,
Aku dah ceritakan macam2 tadi,
Cuma tinggal nak tekan button post,
Aku tekan CTRL+A,
Pastu aku tekan delete,

Aku sedar,
Tak semua orang nak dengar masalah kita,
Cukuplah aku bagitau aku tengah berkecamuk,
Macam2 masalah dan benda yang aku kena hadapi,

Kadang2 memang banyak benda yang boleh dikongsi,
Tapi ada masanya kita perlu bersendiri.
Aku baring atas katil,pastu aku sedar aku tetap bersendiri.

24 comments:

Fiffy Syafiqa Hazirah said...

chill beb.. aku pn slalu ada masalah.. susah nak bgtaw masalah kt org kan... kadang2 cerita kt orang pn jadi bertambah masalah.. g tido tak pn g solat.. tu lbh baik..

meera^da cute..*_* said...

bro...
calm down la..mU lawan mlm neh..
hehe

ok..serious..

lu abaikan jap, pegi main game ke...
kalo belum solat isyak, cepat2 solat

riBEna said...

uik?
awat nie?
pape pon cool ok..
=)

cikgadis said...

Aku sedar,
Tak semua orang nak dengar masalah kita


....
mmg a x semua
ayat ko pun da bgtau x smua...
tp ada yg sudi dgr masalah ko tu
its ok kalo ko mau share something yg bt ko x selesa, x sng dlm blog ko..
ko pun manusia biasa... x semestinya kami harap post2 yg bahagia ja.. ko bukan robot.. ingat tu..

x semua sudi tapi msh ada yg sudi..

(n___n)

cikgadis said...

Aku sedar,
Tak semua orang nak dengar masalah kita


....
mmg a x semua
ayat ko pun da bgtau x smua...
tp ada yg sudi dgr masalah ko tu
its ok kalo ko mau share something yg bt ko x selesa, x sng dlm blog ko..
ko pun manusia biasa... x semestinya kami harap post2 yg bahagia ja.. ko bukan robot.. ingat tu..

x semua sudi tapi msh ada yg sudi..

(n___n)

SweetSour said...

chill ea...=)
salam singgah..

FarhanaDr said...

Bila jiwa berkecamuk, ingatlah kat saye. Eh silap.. Ingatlah pade Allah.. Dia satu-satunya yang mampu beri kita ketenangan yang sebenar-benarnya.. :)

Untuk black mel.. Strong strong strong.. Tutup mata, di kiri kanan memang tiada orang. Tapi dlam ingatan, dalam fikiran, dalam hati, ramai orang yang kita sayang dan juga sayangkan kita.. Heehee..

mello said...

knape ni bro? jiwa kacau ke?

deus X machina said...

chill bro
jangan tensen2 sgt

lumut said...

cterlh kat aku...
aku pernah rs ape yg kau rs...sume org pon penah rs...

aku kan ade..=)

Fathiha Zainal said...

Yaaaa.. Dats really true. Mmg byk bnda kita boleh kongsi. Tp ada kala kita perlu ruang dan masa tuk kita sendirian. Pendek kata, tak semua benda kita boleh kongsikan.

BTW, jgn tension2 ok.. If ada apa2, I'm here for u.. =) Tekan je no 01332*****. Cewwwah!

BeaN MorENo said...

uiks apahal bro...cam xbest je

miEz haNeM said...

aku kan ader...

ayoo...
kawan..
sharing is caring

Solehah said...

pernah jugak aku terbuat mcm tu..perasaan tu mmg la..gerammm..tp kat sape?diri sendiri jgk..

wong ah ian said...

hah now u r staring at those walls ait?..haha..relax la brader..agak ade problem gi kuar bawak moto laju2 tp jgn jatuh longkang lak..

enyheartsdiamond said...

chill bro :))

she said...

bawak bersabar..tenangkan fikiran...

DaHLia said...

ermmm musim Saya Tidak Rasa Emosi Saya Stabil ni...huhuh

sis pun xpandai nk meluah masalah...simpan sendiri jer....

♥akukahmilikmu®♥ said...

bawak bertenang k..serabut gak layan jer my fair lady...

♥akukahmilikmu®♥ said...

bawak bertenang k..serabut gak layan jer my fair lady...

missgee said...

Masalah..
Tertekan..
Sila bersabar..
Itu proses yg perlu kita lalui..
Sebagai manusia biasa :)

siv said...

gelak la weh.
aku suka ko gelak.

¶A.K.I¶ said...

ermm... sumtimes bl mse nye perlu... kte akn luahkan jugak...

tp pd ak.. ak prefer ko luah pd orang...

lagi2 yang kurang dikenali... sbb mereka akn mudah lupa slalunye ap yang kita ceritakan...

dan ko kn akn rse lega...













but then... slagi mampu.. simpan elok2 dalam hati... ko x bersendirian...




YANG ESA ttp ada...

|arieza| said...

aku di sini.. mau pinjam telinga, aku ready mendengar :)