head

Nuffy

Wednesday, March 24, 2010

Balasan Kepada Tag TihaZainal

Disebabkan hari ni aku bangun agak awal berbanding hari2 lain,ini adalah jawapan kepada tag tihazainal.Ini semua gara2 wazy,yang tag cik tiha kita.Kalau dia tak tag,mesti aku tak kena..hehe..xpe wazy..aku jawab tag ni dengan hati yang terbuka..hehe..

1) Siapakah diri anda di rumah..?
-Aku seorang anak kepada ibu dan bapaku,seorang adik kepada kakak aku yang garang dan seorang abang yang tersangat baik kepada 8 orang adik.

2) Siapakah diri anda di samping rakan..?
-Aku adalah seorang kawan yang sangat baik,sangat bersopan santun dan sangat memahami dan juga seorang pendengar yang setia dan sangat berdisiplin(dengar macam puji diri sendiri tapi tak..ini betul..kawan aku yang cakap..hehe)

3) 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai..
-PSP(wishlist tahun ni)
-Blackberry(wishlist tahun ni)
-Canon DSLR(wishlist 2 tahun lagi-model nak tunggu latest model lagi 2 tahun).
-Kereta Honda Jazz(naik ngan tiha)hahaha...xde..x minat..aku minat Mitsubishi Evo 7..Dah kawin kalau ader duit lebih tukar beli viva(Belilah barangan buatan malaysia)...
-Speaker Altec Lansing(Yang ni nak beli pakai duit nuffnang)Rm300++ jer..InsyaAllah tahun ni boleh kot..

4) Siapakah nama pasangan anda..?
-Takde


5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda tak suka tentang pasangan anda..?
Orang takde..macam mana nak citer..mustahil la nak citer keburukkan pasangan sendiri..haiz...

6) Bila tarikh anda couple..?
Tak paham ker aku cakap tak de lagi? Yang lama punya bole?dah putus..


7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda..?
Tanya lagi sekali soalan pasal pasangan,aku geget ko nanti..

8.) Lagu tema cinta anda..
See....Nak makan nasik guna straw tak?

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda..?
Malas aku nak layan orang tak paham bahasa ni...


10) Tag 10 rakan anda yang lain
Sapa komen jer entry ni,automatik korang kena tag..So jangan komen...Tapi nak jawab jugak tak kisah...


P/S:Tiha..dah jawab...Nasib baik tiha yang tag..Kalau orang lain,3 kali jumaat lagi la..........baru jawab...hehe..

 P/S:Next time buat versi single or yang dah putus..Baru leh jawab...huhuhu.... 


P/S:Aku tak marah sapa2 pun kat atas tu..Just gurauan..tp jawapan betul..

46 comments:

siv said...

heleh.
nak cakap single lah tu.
ceit!

siv said...

fes!!
yeaaa.
nak buat onar lah.

siv said...

awal bangun.
kui3

siv said...

eh

siv said...

malas

siv said...

pulak

siv said...

nak

siv said...

buat

siv said...

onar

siv said...

lagipun

siv said...

dalam

siv said...

kelas

siv said...

ni

siv said...

hahahaa!!!



















































































































babai mel!
;p

black_mel said...

to siv:baca soalan no 10 yer...buat onar lagi skali,kau makan bubur guna tiub lak lps ni...

bgn awal?biasa la..hari2 bangun awal ma...

black_mel said...

ganjil lak..jadi genap balik...siv..kau mmg dh lama idup ni...tunggu...

siv said...

tak takot tak takot!

siv said...

tak takot tak takot!

siv said...

tak takot tak takot!

siv said...

tak takot tak takot!

siv said...

tak takot tak takot!

black_mel said...

pegi balajar..jgn sibuk2...jeles ker kalau ada pun?haha...

siv said...
This comment has been removed by the author.
siv said...

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAA!!

siv said...

motif aku nak jeles?
ceit!

black_mel said...

dem tul siv...

siv said...

lalalaalaa~
best kan?
rasa hot tak?
keh keh keh!

dah lah.
nak fokus dalam kelas nih!

black_mel said...

pg la fokus...senget...

siv said...

eh salah komen.
lalalalalaa~

siv said...
This comment has been removed by the author.
black_mel said...

erk??demam ker??xbt pun...

black_mel said...

aku dh tension!!!

black_mel said...

buat onar sendiri la....

black_mel said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............

black_mel said...

ian...ko tak nak komen ker??

black_mel said...

demm ian....xnk komen...

wong ah ian said...

bapak ramai komen...cilakak! hahaha..
woi xkan singgah kejap je..kehkehkeh

Fhad said...

jadah byk komen.. asyik beromen ngn sivv je dalam ni mmg ler byk.. hahahaha

FarhanaDr said...

Skarang single laa.. Tak lama lagi ade la tu.. Petande petande dah ade dah tu.. Ehem ehem.. ;p

black_mel said...

to wong ah ian: haha...akhirnya..datang jugak...hehe..aku tgk ko bz..singgah jap jer la..

to Fhad:haha...aku rasa BTF ni kena ada ciri2 senget sikit kot..hehe...

to FarhanaDr :haha..tunggu dr la..dr jual mahal...nak cari laki tua..x dapek den nak nolong..hehe..

Fathiha Zainal said...

Eheh.. Sbb tiha yg tag, dgn pantas mel jwb ek? ;p

Huiyooo.. Minat Evo eh?? Tiha minat gk. Minat tgk je la.. Smart ah kete tu. Dh ada sebijik nnti jgn lupe bwk tiha nek eh? Heee.. :D

Solehah said...

hehe..siasat pasal cintan2 ni..haihhh...haha..

black_mel said...

to Fathiha Zainal :hehe...yup2...baik x?hehe..nk tumpang..ok2..nnti bwk anak2 skali..hehe...

to Solehah:yup2..dh jawab ker?solehah dh komen kena jawab tau...

black_mel said...

tukar genap...

Fathiha Zainal said...

Ganjil blk! ;p Mel tamau guna disqus blk ke?

black_mel said...

tgk la dulu..sbb ramai suruh guna komen biasa...nk try komen biasa jap..