head

Nuffy

Tuesday, February 9, 2010

Mozilla Problem dan Kisah AyuDeathWish

Aku bangun awal hari ni,ingat nak update blog pagi tadi,nak jalan2 komen2,tapi tiba2 pulak mozilla aku buat hal,nak komen pun tak boleh,nak masuk blogspot pun tak boleh,ditambah pulak dengan proxy kolej aku yang menyekat sesetangah blog favorite aku,menyebabkan aku jadi amat tension dan tak tentu arah,sehinggalah sekarang,baru aku bole bukak blogspot website.
Aku nak citer sikit tentang blog myfrenz aku jumpa blog beliau sebelum aku ader blog lagi,aku start buat blog bulan 12,aku tengok ramai jugak yang masuk blog dia.aku nak bagi link sekarang pun tak guna sebab beliau dah set blog private.Dia pun cakap dia dah hilang semangat nak berblogging dan dia nak DELETE blog dia...aku harap dia tak delete sebab blog dia merupakan blog favorite aku.Macam tak lengkap jer aku kalau tak masuk blog dia dalam sehari,dia pun merupakan pengomen yang sejati.

Walaupun dia macam senget sikit,tapi aku percaya,dia waras.Kenapa AyuDeathWish nak tutup blog?Dia cakap ada kawan dia dah ciplak cara penulisan,entry dia,jiwa dia dan macam2 lagi.Sebenarnya,dulu blog dia dah kena hack sampai tak boleh masuk.Kesian betul aku tengok AyuDeathWish.Banyak halangan dan rintangan dia.

Aku harap dia tak tutup blog dia.AyuDeathWish.Hope ko fikir dulu waras2 yer.


p/s:Thanx jugak kepada my followers dan kawan2 aku.Ramai jugak yang mula2 dulu just klik2 tapi sekarang dah jadi macam kawan baik maya.Daripada single sembang2 kat shoutbox sampai la nak kawin baru dia follow aku..hehe...Gurau jer..Jangan lupa jemput yer..