head

Nuffy

Wednesday, February 10, 2010

Abis Dah Kisah Sedih

 


Empat hari aku tidur jam 2,3 pagi,kini boleh la aku tidur dengan nyenyak.Ini semua gara2 cerita Boys Before Flowers(BBF) yang budak2 perempuan kolej aku gila2 kan sangat.Aku tak rasa cerita ni best sangat.Better lagi cerita My Girls,Coffee Prince,Full House atau cerita jepun Boss,My Boss My Hero dan Great Teacher Onizuka.

Bagi aku cerita ni sama jer macam cerita2 korea yang lain.Aku ada satu tabiat,aku suka berangan2 so bila tiba mood berangan,aku akan tengok citer jepun atau korea yang dah hampir pasti aku takkan dapat benda2 tu semua.Macam citer BBF ni,kereta mewah,rumah besar.Time aku berangan,tergelak jugak la aku tengok2 citer tu.

Satu jer kesimpulan aku untuk citer2 jepun atau korea.Cerita2 yang diorang buat aku rasa sasaran penonton diorang adalah perempuan.Sebab tu dalam citer2 korea atau jepun mana ada hero tak hansem.Heroin tak cun berlambak.Dah la diorang cari heroin tak berapa cun,pastu watak nerd lak tu.Dah la nerd,ganas2 lak.Dah la ganas,blur2 lak.Bukan semua la.tapi kebanyakkan.Watak sampingan selalu perempuan cun.Tak caya korang tafsir sendiri.



p/s:Lepas ni citer prince(princess) hour lak.

p/s:BBF ending tak best.