head

Nuffy

Monday, November 21, 2011

Jangan Sampai Aku Hilang Hormat Kat Kau

Aku hormat kau sebab kau seorang perempuan dan aku hormat kau sebagai  rakan aku dan aku tak kisah kalau kau nak bergurau dengan aku dan selagi aku boleh tahan kau bertepuk tampar dengan aku walaupun sakit aku boleh tahan tapi bila kau dah bergurau sampai tendang-tendang peha aku memang kau dah lebih.

Kau orang Melayu kau tahu tindakkan kau tu sangat KURANG AJAR. Kau jangan lupa aku ada tangan dan kaki jugak. Tolong jaga sikit adab kemelayuan kau tu. Kau pernah tanya aku suka tak perangai kau kan?Sekarang baca kat sini.Kau dah tahu aku suka ker tak.Tapi kau bukan baca blog aku pun.Nanti aku bagitau kau depan-depan yer..

p/s:Sorry..entry aku agak kasar kali ni.

11 comments:

White Bird said...

gurau ke kalau main tendang-tendang?

ganah betul ppuan tu ek..
apa kata ko bergurau dengan dia main hempuk2 kepala dia ,tengok apa dia cakap :p

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Ko luahkan kat sini, mana dia nak baca. Cuba tulis surat cinta ni bagi kat dia, baru dia paham..

Teratak Usang

wachak said...

wa sokong pendapat white bird.

FarhanaDr said...

Uish. Ganas jugak. Saya dulu ada kawan lelaki dia suka gurau ngan orang pijak2 kaki sampai tahap kawan perempuan saya tak boleh tahan, dia pijak kaki lelaki tu balik.

Hehe. Kira bagi rasa balik.

yott said...

hurmm...x taw nak kate apa

BENA said...

wowowowo awat brutal sgt pompuan tu ek ? tendang2 peha kat terkena tuttttt . sakit kang . hehehehe ;)

RnRMy said...
This comment has been removed by the author.
RnRMy said...

ermm....

Cik Aien said...

Ini makan diaa!! Awat? Hehehe marah black_mel kite hehee

IxoR@ said...

aikk.. kalau dah sampai kaki main tendang2... agak2 la...

kan? pompuan plak tu...

hmmmm....

enyheartsdiamond said...

gua tak pandai bergurau langsung, lagi teruk.. hehe..

lama tak update.. cepat update!

keep in touch :D