head

Nuffy

Thursday, February 24, 2011

Malang Betul Nasib Aku Hari Ni

Rabu,23 Feb 2011 biasalah,belum cukup bulan,takkan aku nak mintak duit dengan bapak aku,gaji tak masuk lagi,memang makan kaki la jawabnya,so aku pun pinjam RM50 dekat kawan aku,Masa aku pinjam,betul-betul abis kelas pukul 3 petang.Aku ulang,aku pinjam pukul 3 petang.

Hajat dihati supaya duit tu sampai ujung bulan,27 ker 28,baru aku nak call mak aku mintak duit belanja.Makan tengah hari campur sembang-sembang,jam baru menunjukkan pukul 5 petang.Balik umah baring-baring kejap,sebab kejap lagi aku nak pegi dobi.Dalam pukul 6.15 minit petang aku pegi dobi,tengok-tengok dobi dah tutup.Tapi tulis waktu perniagaan sampai pukul 8 malam.Tak mengapa,balik dulu.

Pukul 8 malam,waktu nak keluar makan malam,seluk-seluk poket,tak rasa duit kertas pun,bukak wallet lak,keluar kupu-kupu.Habuk pun tak ada,jadi berapa lama aku pegang duit RM50 tu hari ni?Pukul 3 petang sampai pukul 8 malam aku tak pecahkan duit tapi sekarang duit dah tak ada.AKU DAH CICIRKAN DUIT TU sebelum pukul 8 malam bersamaan,aku pegang duit tu cuma tak sampai 5 jam.

Terasa ada kebodohan dan kecuaian pada diri sendiri.Tak mengapalah,bukan rezeki aku.

7 comments:

intan izani said...

la siannye, abis tu ada ke duit nak survive?

black_mel said...

terpaksa call parents jgk..skrng dh ader.

Iza said...

Salam...
Memang bukan rezeki ko la tu...

qellissa said...

adess, camne bleh cuai? sayang nya 5o hengget buat belanja i pon lepas..=)

tomatokering :) said...

tak dek rezeki..wuu sabo aje la .. (kak limah) :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

huhuhuhu!

ciannyaaaa

|arieza| said...

ala syiannyer.. xpe xpe... xlame lg hujung bulan, bulan ni tak cukup 30/31 :p