head

Nuffy

Wednesday, January 5, 2011

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway

Pagi yang indah disertakan dengan kelas yang dibatalkan,memang sempurna pagi aku ni.Haha..Ok,sebenarnya aku telah di tag oleh seorang blogger yang diberi nama Iza untuk menyertai giveaway contest anjuran Izamir Ridzwan


Syarat-syarat dan langkah langkah peraturan adalah seperti berikut:
Antara syarat-syarat yang ditetapkan seperti berikut:

1) Mesti jadi follower blog Izamir Ridzwan..Wajib, tipu berdosa. (Done!)

2) Buat entry bertajuk "Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway" dan linkkan ke entry ini.. (Done!)

3) Mesti letak poster ini dalam entry dan sidebar (linkkan ke entry ni juga) korang.. (Done!)

4) Tag sekurang-kurangnya 4 orang rakan.. Kemudian, masuk blog rakan yang korang tagged tu, dan maklumkan di entry terbaru mereka yang mereka kena tagged dalam entry korang.. Jangan lupa kasi link sekali kat mereka.. Nanti susah pulak mereka nak cari kan. (Done!)
Antara yang aku Tag:

1.Juang Hidup
2.Lia3003
3.Aina
4.Bena

5) Akhir sekali tinggalkan URL entry yang korang buat tu kat entri ini..(Ok)

Pada yang telah aku Tag, jom la join GA ini. Sesiapa yang berminat juga boleh join. Untuk maklumat lanjut boleh klik poster kat atas tu.
Ok..Done..


##Spesifikasi hadiah :

  • Kingston Data Traveler 101 G2 ( IR akan gantikan dengan latest model, kalau keluar baru laa)
  • Berkapasiti 4GB setiap satu
  • 4 Pemenang.. Pemenang akan ditentukan melalui Random.org... Ala-ala macam cabutan bertuah gitu.. 
Jadi semua orang boleh cuba..Selamat mencuba.

5 comments:

Iza said...

Salam...
Thanks dah buat.
Bertuahnya ko Mel.Ko copy paste sebijik-sebijik ayat aku...
Apa2 pun, gud luck..

black_mel said...

haha....aku malas..

BENA said...

heeeeeeeeeee . bereh2 ni bena wat ekkkk . heeee~ :)

Lia3003 said...

mel, kena copy bulat2 ke?

black_mel said...

bena:yup2..kena buat...

Lia3003:xla...copy step jer...