head

Nuffy

Wednesday, January 5, 2011

Harga Petrol RON97 naik lagi

KUALA LUMPUR - Harga petrol RON97 dan minyak tanah masing-masing naik sebanyak 10 sen seliter mulai tengah malam tadi, kata Presiden Persatuan Penjual Petrol Malaysia (PDAM), Datuk Hashim Othman.
Beliau berkata, dengan kenaikan itu, harga petrol RON97 naik kepada RM2.40 seliter (sebelum ini RM2.30 seliter) sementara minyak tanah kepada RM2.50 seliter.
Petikan kosmo
 
1/12/2010 baru jer minyak RON97 "diselaraskan" 15sen dan RON95 2/3 hari lepas tu pun "diselaraskan" jugak.Jadi adakah fenomena "diselaraskan" ini akan berlaku kepada RON95?Kita tunggu dan lihat.Semoga penyelarasan harga minyak ini "tidak membebankan" rakyat kerana "Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan"

P/S:Tak nak cakap apa dah.Nak naik naiklah..

P/S2:Ada kemungkinan tak harga barang akan naik jugak?

11 comments:

CGG said...

mmg tak aci kan??
gaji je tak naik..
isk

black_mel said...

hehe...xpe..nanti gaji naik la tu...

Anisa Hang Tuah said...

biar semua naik.
baru lah nampak yg rakyat malaysia ni kaya
huhu
ayat pasrah ni

qellissa said...

so after tis kita ramai2 naik basikal g mana2 yer..sikit2 naik, sikit2 naik...hmmmmm

yott said...

haihh..x tau nak kata apa dah..
lps ni pi keja naik bas lah kot

NAJ HEBAT said...

"Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan"

kau kene paham.. ada maksud tersirat kadang2..

mcm ni..

penderitaan rakyat didahulukan.. kebahagiaan 'mereka sekeluarga' diutamakan.

gitu lah!

SuRayA^i. said...

er..bkn aritu br naek ke?

missgee said...

Naik terus..
Alasan terus..
Hurmmm..

FarhanaDr said...

Ye.. Naik naik.. Naik lagi sampai balik Melaka dari Ipoh jalan kaki jerrr.. Huhu..

NiNa' said...

cepatnye naik...huhuhu
gaji x naik22 juga...

nasikputeh said...

dan aku pun naik jugak. naik angin.