head

Nuffy

Thursday, December 30, 2010

Jumaat Cuti Umum Sempena Malaysia Juara Piala AFF

 PM DECLARES FRIDAY A PUBLIC HOLIDAY
KUALA LUMPUR: Prime Minister Datuk Seri Najib Razak has declared Friday, December 31 2010, a public holiday to commemorate Malaysia's victory in the 2010 AFF Suzuki Cup tonight. Malaysia won 4-2 on aggregate after winning 3-0 at home and losing 2-1 to Indonesia in the second leg on Wednesday night at Bung Karno stadium in Jakarta.
The public holiday announcement was made via national news agency Bernama

Sumber NST.
 
 
ESOK CUTI UMUM
PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak malam tadi mengisytiharkan esok sebagai cuti umum bagi meraikan kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan pada kejohanan Piala AFF Suzuki di Jakarta, malam tadi. — Bernama
Sumber Harian Metro
 
p/s:Semalam aku tengok MHI masa diorang interview wartawan Malaysia kat sana,ada suara-suara sinis menyatakan Gunalan tu pemain import dari India.Apa la..Dengan rakyat hampir 30 juta,kami masih mampu menggunakan sepenuhnya khidmat pemain tempatan.

8 comments:

intan izani said...

bestnye sapa yg cuti tu..
anyway, bangga dengan malaysia
mmg diorg main dgn cukup baik walaupun kalah semalam, tapi sempat jugak jaringkan gol... ;)

yott said...

igtkan hari ni PM bg cuti..tp esk pun esk laah...jnji dpt cuti...;)

Iza said...

Salam....
Bestnya cuti...
tapi tak kerja, bila agaknya dpt ct?

taqie said...

besnye dpt cuti.. sni tk cti pun..grr

missgee said...

cuti..cuti..
Bravo..Bravo..
Malaysia Boleh :)

Solehah said...

best ler cutiii..

enyheartsdiamond said...

habis.. gonzales tu import dari mana? tehee :D

Cik Aien said...

cuti cuti yeehuu!