head

Nuffy

Tuesday, October 12, 2010

[UPDATED][VIDEO] KEMALANGAN 10.10.10[18SG]

Video kemalangan yang berlaku di kilometer 223 Lebuhraya Utara Selatan ini aku dapat daripada facebook rakan-rakan,tapi video ni aku ambik daripada youtube.Kepada sesiapa yang tidak boleh melihat darah dinasihatkan untuk tidak melihat video ini.

p/s:Pendapat korang kemalangan berlaku akibat kecuaian atau faktor permukaan jalan?

p/s UPDATED:VIDEO KEMALANGAN TELAH DIKELUARKAN DARI YOUTUBE.

2 comments:

intan izani said...

tak berani nak tgk
walaupun takde la fobia darah ke ape

rasenye mmg punca nya pemandu bawak laju sbb penumpang yg selamat pun ckp
pemandu mmg sentiasa kat lane paling laju...

yott said...

adus scary nya tgk..
bnyk org kata sbb cuai dan laju sgt..
ntah la