head

Nuffy

Sunday, September 12, 2010

Susilawati Dibunuh




KUALA LUMPUR 11 Sept. – Misteri kehilangan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, 47, dan tiga lagi lelaki sejak 30 Ogos lalu, hampir terungkai dengan tertangkapnya tujuh suspek yang dipercayai terlibat dalam kes tersebut.
Difahamkan, seorang daripada suspek yang ditahan merupakan peguam bergelar Datuk berusia 40-an yang dinamakan polis sebagai suspek paling dikehendaki dalam kes kehilangan usahawan wanita terbabit bersama tiga yang lain.
Hasil soal siasat ke atas suspek, polis mendapat maklumat bahawa kesemua mangsa sudah dibunuh dan dibakar manakala abu mayat mereka dibuang ke dalam laut di Pantai Morib, Selangor.
 Sumber-Utusan Online


13 comments:

missgee said...

Bila jadi jutawan..
Pasti ada musuh yang sanggup membunuh..
hurmmmm...

jijie said...

baru lepas dok borak2 dengan makcik pasal dia ni.. aduhai...da meninggal ke?

chentaMAYA said...

walahualam. kalau betoi. inalillah. harap sume dpt selesai.

NiNa' said...

inalillah ...

bunuh,bakar dan campak abu dekat pantai morib....huhuhu

yott said...

kejam betul manusia yang buat kerja bunuh dan bakar ni..huhu

black_mel said...

missgee:btul..ramai orang yg cemburu..

jijie:btul...bgn2 tidur jer baca paper..terkejut btul..

chentaMAYA:rasa-rasanya btul..cuma terdapat percangahan maklumat..hope dapat diconformkan lps ni..btul..hope kes ni selesai..dan kalau btul dibunuh,pembunuh dapat ditangkap..

NiNa' :yup2..mmg kejam..

Sepet_zone said...

miskin pun susah kaya pun susah

Sepet_zone said...

miskin pun susah kaya pun susah

Bro Framestone said...

kan ada cra nk hapuskan bukti yg berkesan... awat xnk pakai.. g bakar.. bukti tetap ada

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

SOPIRA CREATIVE said...

semuga yang terlibat dapat hukuman yang setimpal
layari http://bijaksifir1malaysia.blogspot.com kalau anak nak pandai sifir tq

Khairul said...

Innalillah..

Jika terbukti penangkapan pesalah kes tersebut, di harap hukuman yang setimpal du jalan kan bagi memberi pengajaran. Dah banyak sgt kes bunuh kat M'sia ni.. penjenayah duk igt leh bebas jika bunuh org kot kat M'sia.. Syabas untuk pihak PDRM.

Sharinginfoz said...

memang sungguh kejam, perlu dibawa ke muka pengadilan secepat yang mungkin

Kes Bunuh Sosilawati @Youtube

subbu said...

takziah kepada anggota keluarga mangsa...