head

Nuffy

Wednesday, September 29, 2010

Diam Bukan Beerti Sombong

Aku ingatkan dalam dunia blogging jer aku berubah,rupa-rupanya dalam dunia realiti pun ada yang perasan perubahan aku.Dalam minggu ni aku tak banyak bercakap.Aku baru jer baik dari demam selama 4 hari yang teruk.Aku terpaksa berselubung dengan toto(bukan nombor ekor) walaupun aku dah tutup kipas bilik aku.

Walaupun demam dah sembuh,aku belum lagi sihat sepenuhnya disebabkan aku masih lagi batuk-batuk.Dah abis 2 botol bena expectorant dan suku botol ubat batuk cap ibu dan anak.Alhamdulillah ada sedikit berkurang walaupun batuk tak berenti jugak.Aku rasa lepas ni aku nak kena beli ubat batuk besar botol mineral tu baru cukup.

Tadi masa dalam klas,ada seorang budak kelas aku tegur cakap aku sombong.Dia tanya sepatah aku jawab sepatah.Macam aku cakap tadi,aku batuk-batuk,so tak selesa aku nak bercakap banyak-banyak.Aku nak terang panjang lebar kat sini pun dia bukan tau aku ada blog.Takpa lah,nanti aku dah sembuh aku blanja korang air suam.

Malam ni takde cerita apa-apa sebab esok aku ada test.Apa-apa pun sebelum aku terlupa, sila baca entry nuffnang tentang A nuffnang community,secara ringkas nuffnang bagi amaran secara lembut supaya jangan main klik-klik.Bahaya sebab boleh di ketahui dan yang paling penting dah melanggar syarat perjanjian.

13 comments:

FarhanaDr said...

2 botol expectorant? Mak aih.. Huhu.. Tak layu dan kutu ke mata? Heee.. Semoga cepat sembuh sepenuhnya dan kembali ceria seperti dulu.. Ramai rindu kot ngan black mel tu.. Heehee..

Iza said...

salam...

moga cepat sembuh

missgee said...

Kalo tak sembuh..
Kena jumpa doktor..

P/s: Semoga cepat sembuh tanpa ubat batuk besar botol mineral :)

¶A.K.I¶ said...

eii ubat batuk tak sedap

|arieza| said...

get well very very well soon tau :) hik!

kata kila said...

get well soon ok! jangan lupa makan ubat!

Cik Ayen said...

xsehat lagi ke ?

FaTiN said...

get well soon :))

Farah-Izzaty said...

batuk kat muka dia.. wahahaha... [kejam ni] =P

NAJ HEBAT said...

yayang... test buat baik2.

ni aku nak habaq mai.. aku dah merdeka! habes semua paper bio aku buang.

hebat tak?

ribena.illina said...

same lah cik bena pon diam kan diri. tapi bukan sebab demam. heee~

NiNa' said...

same la...........tgh sakit tekak n batuk2 ni.......musim kottt

Lia3003 said...

alolooo, cian dia..