head

Nuffy

Saturday, August 21, 2010

Bila Nafsu Menguasai Diri

 Kepada sesiapa yang penah masuk blog aku dulu,aku penah citer pasal kucing oren ni.Ini kucing jantan adik aku,dulu masa aku balik cuti dulu,dia tak boleh tengok kucing betina kat bawah tu keluar sangkar,dia mesti bising-bising sebab jeles.Aku pun dah tension dengan dia ni sebab tiap2 malam dia mengiau,nak kata nampak hantu,aku tak nampak..

 

Lepas tu,adik aku saja mengatal campurkan kucing jantan kat atas dengan kucing betina kat bawah ni.Dia cakap biar kucing-kucing ni berbaik dalam sangkar.Kalau tak silap aku 1 minggu jugak la dia campur.Mula-mula tu memang macam nak gaduh 
TAPI....

 <
<
<
<
<
<
LAST-LAST
<
<
<
<
<
<

Keluarlah tiga ekor anak kucing ni.Adik aku baru jer MMS pic ni.Hari tu aku balik ada empat ekor,tapi seekor dah die.So,tinggallah tiga.


p/s:Adik aku baru campur mak dia seminggu dah keluar anak 4 ekor.Kalau campur 5,6 minggu aku rasa tiap-tiap bulan beranak.Nilah akibatnya BILA NAFSU MENGUASAI DIRI...

p/s:Tapi aku hairan,mak dia mata kuning,bapak dia mata kuning tapi dapat anak mata biru.Ada kes curang ker?Mustahil sebab kucing ni tinggal dalam sangkar..

24 comments:

ribena.illina said...

curang x curang
tapi comeiiiiiii wehhh~
=D
gebu2 kucing
walopon xminat kucing
ske tgk jekk
heee~

Langit Pertama said...

Huhu..
Comelnya....
Igtkan kes apa td..

Mata biru sbb anak kucin dapat 2 alel mata biru yg bersifat resesif . Manakala kedua2 ibu dan bapa mereka ada heterozigot iaitu satu alel mata kuning yg dominan dan satu alel biru yg resesif...

yott said...

waah..blue eyes
kalau jual ni, harga mahal
600 ke 700 ringgit se ekor..

Iza said...

Salam...

Aku nak sekor boleh? betul2 ni....bukan main2.
Aku dah lama x bela kucing.arnab tak blh bwk tdo bersama...

lumut said...

tp manusia bbernafsu binatang lg sial kan??terbaca paper pasal kes rogol tuh..kejam.

kucing2 tu comel

p3perak said...

mel, kucing pregnant bpe bulan eh??

black_mel said...

ribena.illina :hehe..yup2..kecik2 comel la..dh besar mana comel..huhu..

Langit Pertama :owh...baru tau..tp apa makna resesif?zigot2 tu pun aper lak maksud dia?

yott :haha..tp bkn untuk dijual..adik punya...hehe..

Iza :salam...sori iza..adik aku mesti x bg..tu kucing dia..dia syg giler ngan kucing2 tu..nnti dh besar aku update gmbr dia kat sini yer..hehe.

lumut :yup..itu lagi teruk..biar binatang bernafsu binatang xpe..sbb dia binatang..kalau manusia ni ada akal...lumut..lama x nmpk..mntk email ko bole?

p3perak:xpasti la p3perak..sebab kt umah sewa ni ada member bela kucing..baru 6,7 bulan(kalau tak silap) tiba2 branak lagi..

p3perak said...

Ohh.. igtkan cm manusia.. kena tggu 9 bulan 10 hari..
hehehehhe..

sihat ke??
lama x on air kt ym..

fmina08 said...

mel..ziarah sini..
mn lak sangkut tu yek?? kuning+kuning=biru?? musykilll...

taqie said...

ala.. kucing tkpe.. comel.. gpun tkde akal.. mnusia je tkleh curang2.. haha..
kucing sume2 comel.. bg 1 buleh ? ;)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam kucing gaban

black_mel said...

p3perak :eh..x rasanya..lgpun xde pantang lps beranak..hehe..
bz skit la..ada on..tp kejap2 jer..xpe..nnti on lama kita sembang..

fmina08 :hurm..tu la yg xpaham..td langit dah terang..tp still x paham..nnti nak kena xplore..

taqie:hehe...bole..bagi tgk jer..hehe..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o :haha...moto gaban penah dgr..kucing gaban 1st time..;)

fndrocka said...

comel betul anak luar nikah tu...ekkkkk!!


bulan posa ni jgn kacuk-kacukkan dia..respek bulan puasa.haha

mira ellyna said...

kucing masa mengawan 3bulan skali le. tu y dia bising tu.

Lia3003 said...

ahaha, cute miut lah..jual kat I satu.. leh? xde pun bulu ikut mak dia..bapak dia yang wane oren tu kan?

farah ain said...

hehehe,,tak curang kot,,genetik kedua2 cmpur plus tolak minus daran bahagi,,dapatla warna tu:)

farah ain said...

hehehe,,tak curang kot,,genetik kedua2 cmpur plus tolak minus daran bahagi,,dapatla warna tu:)

¶A.K.I¶ said...

wa syak ad berlaku penyelewengan tu beb!! hahaha

¶A.K.I¶ said...

ko rejek semua follower ke black mel??

911 said...

hahahha...

p/s comel anak2 kucing tu

black_mel said...

fndrocka:haha...anak dia la..kucing dua2 ekor tu ddk dalam sangkar...

mira ellyna :owh...means dia ada lebih kurang 2 bulan lagi ni...abisla..

Lia3003 :hehe..xleh la...tu kucing adik i...yup2..bapak dia kaler oren..

¶A.K.I¶:haha...maybe...
mana ada aku reject sume2 follower..naper?

911:yup2..yang tu rasa2 x smpai 1 bulan kot umur dia..

enyheartsdiamond said...

comelnya anak2 diaaa!

eykameow said...

knape semua kucing je saya nmpak nie? urgh gerammmmmmmmmmmmmmmmm****

Yatre Hayati said...

wah seminggu jer dah dapat anak kan..hahhaa