head

Nuffy

Wednesday, June 23, 2010

Ubat Stress Percuma!!!!

Malam ni aku bermurah hati nak kongsi video2 daripada youtube.Kalau korang rasa stress,korang leh layan video ni.Aku gelak guleng guleng tengok video ni.So,selamat menonton


Ini video dia lagi 1.

 
Kepada sesiapa yang internet dia berkelajuan perlahan,harap bersabar.Kerjasama anda amat dihargai.
Sekian terima kasih

9 comments:

amaL said...

intenet aku slow. time kasih.

nasikputeh said...

ehe..

hihi..

hahah..

hahaha....

muahahhahahaha!!

Iza said...

Entah la.....
aku tgk sampai habis tapi satu pun x berjaya buat aku ketawa...
Tq...

black_mel said...

amaL:wc..kena pakai 4 max...

nasikputeh:ko dpt tgk ker?hehe..

Iza :mula2 mmg x lawak...lama2 baru lawak..

POSH76 said...

nak tengok tapi komen ni pun lum tentu lepas...tenet tenat huhu

¶A.K.I¶ said...

aku mampu komen tanpa mengetahui isinya....

White Bird said...

vid ke 2 tu buat aku tersenyum,tapi belum berjaya nampak kan gigi siong aku =)

black_mel said...

POSH76:haha..xpe...mmg ramai yg xleh tgk..hehe..

¶A.K.I¶:haha..tulis jer im fes...;)

White Bird:kau ada gigi siung ker?

nasikputeh said...

aku dapat tgk dan byk kali aku dok tgk..

ahaha..