head

Nuffy

Saturday, April 24, 2010

Updated:Pernah Rasa Penyepak Maut?

Situasi 1.
Aku tengah2 duduk study elok2 tiba2 budak sebelah rumah aku datang sound.."Kau pakai spek? Naper? Dah nak buta?" Dem betul..Serius sheep..Nasib baik kau bergurau..dengan baik hati aku menjawab.."Kau pakai spek dah lama kan?Nak rasa guna tongkat pulak?" Kenapalah aku duduk dengan sekelompok orang yang wayar dah putus.
Yup,aku sebenarnya memang patut pakai spek sebab aku rabun jauh dan silau agak tinggi tapi aku jarang pakai sebab aku cuma akan pakai spek bila dalam dewan kuliah aku duduk baris belakang.Kalau aku duduk kat tengah2 or kat depan memang aku tak pakai.Aku rasa tak selesa la nak pakai spek.

Situasi 2.
"Kau buat apa tu?Study?3 kali Jumaat la kau ni".Geram shial dengan member2 aku ni,nak marah wayar dah putus so,diam jer la.Nasib baik la aku ni penyabar.Kalau tak dah lama dah arwah member aku tu.Time exam,kena la rajin sikit.Baru bukak laptop tengok slide nota dah kena sounds..Dem tul.Farking sheep..

Itulah antara situasi harian yang perlu aku hadapi,dah macam duduk kat wad orang gila pun ada yang tengah2 study tiba2 menyanyi lagu dangdut pun ada,yang sambil study main dota pun ada,yang datang calit taik idung pun ada..Apa lah nak jadi ni.Aku ingat ramai dah yang mental sebab study banyak sangat ni.Yang tak leh belah ni tengah2 duduk ngadap laptop,tiba2 datang kat blakang parking **** kat bahu.Seyes lucah shial diorang ni.Nanti aku letak gambar diorang..Nasib baik lah aku masih tergolong dalam orang2 yang waras..

p/s:Ramai yang tanya 3 kali jumaat tu aper kan?3 kali jumaat tu maksudnya.."x lama dah hidup..3 kali jumaat meninggal la tu..sebab tiba2 buang tabiat"

19 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Adoiiii.. Macam-macam pe'el ye black mel.. Menceriakan hidup namanya tu.. Ahaks.. Bersabor jek laa.. ;)

KERAK NASI said...

hehehe..

gila-gila remaja..

Frodo Baggins said...

hahahhaha dugaaan ...
ko pokes arr study.
wa pown putus wayar gak dulu
so paham arr peel ni.
diorg gabra tgok ko study sbnrnya
hahaha ((pngakuan org malas study))


>>___<<

beautiful_rose said...

kire da tahap kritikal lah tu.

nn said...

erkk. nasib baik member2 kat sini tak macam tu. HAHA

NAJ HEBAT said...

sabar mel.. mcm aku gak la ni..
spatut nye dah kne pakai spek..
aku rabun jauh n silau.. adeh..
masuk dewan exam je.. penjaga dewan punye muke kat depan dah blur..

.: Si BungaKopi : . said...

perempuan versi lain plak..huhu

Amal said...

parking apa haa?

p3perak said...

hepp~
dah pandai mencarut..
mak cakap tak baik mencarut..

ok, jOm study!

khaulah said...

situasi 1 tu, kwn ko tu cam ngek je.. hahah!

Lia3003 said...

tak faham maksud, 3 kali jumaat tu..terangkan..he3

PiNk ButTeRfLy said...

haha.. parah dah ni ur friends.

tak sangka camni sekali dugaan exam n study di kalangan geng2 lelaki. huhu..

seb baik kami yang pempuan sopan2 je. huhu..

Syahrul Iman said...

yang kentut kuat-kuat time study ko x pernah kene lagi ke..kalau kuat takpe, siap bau busuk tu yang tak boleh blah tu..habis ilmu yg aku study selama nie kluar begitu sahaja..haha

NAJ HEBAT said...

serius.. kurang paham atau langsung tak paham..
3 kali jumaat, kekanda sila explain!

BENA said...

silau kuat n rabun jauh gak ek?
same ngn bena la
huhuhuhu~

Solehah said...

isk..bnyk sungguh peel ni..time exam aku cmtu jgk dlu..err..t x la sama dgn kwn2 black mel..aku x kacau org, cuma serabut ja..

sya aisya said...

hahahaha.. kengkawan ko psycho je lebey.. rilek sudey... mental kena kuat.. ati mau tetap.. gud luck exam.. =D

FaTiN said...

tu gangguan psikologi utk ko ler tu..haha. xpe, kuatkan semangat, ingat mak ayah hehe

mula2 masuk sini ada iklan hp terpampang kat tengah. susah mau baca la abang black mel

aku mintak izin nak link blog ni kat bloglist ku ya coz aku sudah jatuh cinta sama blog ini<3

|.a.r.i.e.z.a.| said...

euww yg leta **** kat bahu tu,, ko kasi potong sudah!!!!