head

Nuffy

Thursday, December 31, 2009

Nuffnang


Pagi yang sunyi(mimpi la kalau sunyi,member sebelah main game lagi)

Seminggu yang lepas,aku busy jer dengan persiapan masuk semester baru dan dengan internet yang tersangat perlahan.Busy dah kurang sikit tapi paham2 la,pakai wifi university ni,memang la tersangat lembab disamping "hang" yang melampau.Kalau peramugari yang terlampau tak per jugak.haizzz..nak blog walking pun lambat,dah tak macam walk dah,merangkak pun laju lagi.Tapi disebabkan tahap kesabaran yang tinggi,aku walk jugak(poyo)

Aku punya unique pun dah jatuh gila2 sampai nak bangun pun susah.Nasib baik ader insan2 terpilih yang masih sudi melawat blog aku ni,walau pun aku dah update jarang.Penulisan aku pun dah makin teruk.Jangankan orang lain nak paham,aku tulis sendiri,bila nak baca balik pun susah nak paham.Sebab banyak kali edit,aku pun dah tak tau aper yang aku nak sampaikan.

Tapi entry kali ni aku nak tunjukkan nuff aku jaga tiga2.Tersangatlah seronoknyer(ader ker ayat ni) aku bila tengok nuff aku dah jaga tiga2 tempat.Macam2 kaler lak tu.Aku harap lepas ni,nuff aku jarang2 la tido yer.Jangan la malas sangat.Kesian tuan blog nie..Huhuhu...

Harap2 lepas ni dapat buffered la pulak.Selalu tengok orang lain jer dapat.Jeles jugak tapi sebagai kawan,aku tetap meng"wish"kan congrate kat diorang.Aku tak boleh nak on9 lama2 sekarang ni,tapi aku tetap akan masuk blog aku hari2 dan aku akan tetap melawat blog2 kawan aku.



p/s:nuff aku memang kaki tido,kalau datang,tolong kejutkan.

p/s:banyak kesalahan bahasa kat sini,korang jangan guna dalam exam lak.

10 comments:

Anonymous said...

lama tak lepak ngan ko~
wakakakkaaa~
slmt thn baru

black_mel said...

ayudeadwish:haha...dtg la lepak2..aku blanja cool blog kat bpmall...

farenova said...

wah tiga sekaliguss.. bestnyerrr!

black_mel said...

farenova:dah lama tak dapat..baru jer dapat..

Fathiha Zainal said...

Lps ni dpt buffered leh blnje tiha yeh.. =p
Go go chaiyok! Saba yea...

black_mel said...

Fathiha Zainal:org yang dimaksudkan kat atas tu,tiha la..hehe...jeles tgk tiha dpt buffered..

Fathiha Zainal said...

Eheh.. Ckp psl tiha ke.. =p
Ala.. Tiha pn baru je dpt. Plak tu, ckit je.. Org len lg byk. Jeles gk neh. Hik3!

black_mel said...

Fathiha Zainal:hehe...xde la..x la jeles sgt..jeles skit jer..hehe...tp xpe..xkejar sgt nuff ni pun..

Anonymous said...

x penah dpt bufffered earning lagi.. huhu

eh, Epi New Year :)

black_mel said...

ekin:x dpt lg jugak...happy new year..