head

Nuffy

Sunday, December 27, 2009

Hilang

Kemanakah aku menghilangkan diri hampir 3 hari nie?Hari ni secara conformnya dan sahnya aku dah ada di Johor untuk memulakan pengajian aku setelah aku tinggalkan buku aku selama 1 bulan 7 hari,tapi bila aku datang jer,aku cari buku2 lama aku,banyak yang dah hilang,,,Misteri...Hantu sekarang dah pandai baca buku.Aku tak kisah sangat diorang nak baca buku tu,tapi jangan sampai nama2 diorang ader dalam dean list dah la.Malu tahap dewa aku nanti.Hehe..Tipu jer..buku tak hilang,tapi aku tak beli...baru aku ingat..sori2..

Semalam macam biasa,sebelum sambung belajar aku bershopping sekejap and thanx to my frenz,belanja aku pizza.Aku nak sebut nama dia kat sini tapi aku takut budak2 lain jeles lak,tak pasal2 dia kena blanja pizza untuk 1 batch aku.Aku bukan nak puji atau bodek,tapi dia memang baik hati dan pemurah,dah la pemurah,baik hati,sopan santun dan bertimbang rasa(hope dia belanja lagi lepas baca nie);p

Lepas ni aku akan berbelog walking macam biasa tapi ada time2 dia,dah kena bahagi masa sikit untuk otak aku study balik.Dah nak kena format dah ni,banyak virus masuk masa cuti2 malaysia yang lepas.Nak upgrade RAM skit bagi cepat sikit pickup.



p/s:bila cuti mid sem?

p/s:to my lecturer,take ur time.besok takde klas lagi pun xpe..Orang putih cakap"slow and steady"(saja bold nanti senang baca)

12 comments:

Fiffy Hazirah said...

johor? u mana? uthm?


wei ko bru start kuliah, aku dah 2 minggu kuliah. sian aku kurang kasih syg. eh tak. kurg cuti. huhu

intan izani said...

slow and steady eh
hehe...
hari first lecturer biasa bg 1 markah extra utk yg dtg..
study utm ke?

black_mel said...

Fiffy Syafiqa Hazirah:yup2...klau utm sekali dgn ko lak..hehe..tp x layak...

black_mel said...

intan izani :xde la..uthm jer...utm x layak lg..

Fathiha Zainal said...

Hoho... Mkn pizza x ajak.. =p

black_mel said...

tiha:nak ajak..tp tiha x on9...mmg niat dah..;p

Kaito said...

haha....kalau buku ko ilang n membe yang curi tu masuk dean list...ape ko nak buat? huhu

Anonymous said...

wey ko johor belah mne?
aku baru lik dri johor semalam~
gile r jem dri pedas sampai rnr seremban
kejang kaki aku~
bangkai~

AJ said...

Good Luck...baruje balik dari Johor...best juga..

http://eyriqazz.blogspot.com/

black_mel said...

Kaito:aku redha..hehe...xpe la..dah rezeki dia..

black_mel said...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ :aku sama la dgn ko...bp...baru nak belanja ko briyani md shah...

black_mel said...

Eyriqazz:rajinnyer pg johor...bt per?