head

Nuffy

Sunday, November 15, 2009

Test??Die!!!



Esok final test aku untuk sem nie...Hahahaha(Gelak Jahat)..Fuhh ader jugak la rasa lega..Lepas 3 minggu aku pecah kepala jwb test2 yg lps..Tiba lah test last esok..Tp....test2 last nie aku pun dh xde mood nk study...dh la killer subjek..kalau aku x study nie..conform aku die..Badan dah letih,mata nak pejam,kepala dh berat..Tengok buku pun nk termuntah(poyo jer)hehe...Dugaan-dugaan..To my lecturer,"pn..klau pn bg soalan senang and sy bole jwb..sy puji pn dalam blog sy nie..siap letak gambar lg..ok??deal??"(kalau dia baca blog nie)..

Xpun aku guna dadu jer la...Tp soalan subjektif lak nie...Nak cmpak dadu kat mana?Setakat nk pilih soalan mana yang jwb dulu bole la..Adoi...Tension2..So..kwn2..give me a few hours untuk study 5 bab lg...So..aku kena tgglkn blog nie jap utk beberapa jam..
tp aku still akan masuk untuk klik nuffnang2 korang...ini benda wajib..hehe....k..
hope aku bole jwb...x bnyk aku mntk...4 flat dh la..K..nk smbung study..Aku dh ada masalah nie..
addict blog plak..time2 nak exam baru nk addict..dulu xnk addict...dugaan-dugaan..

4 comments:

Cheese Monster said...

adeh..tak byk yang ku minta, bukan 4 flat, tapi kfc ke. burger ke.janggut pun boleh la..hee..yeah..chaiyok bro..orang lain sume tunggu nak masuk u, hang je...erk..study2..aku dah hbs dah final..boleh rilek2 dah...

black_mel said...

haha..untung la ko dh abis...aku abis esok jer aku masuk balik blog..

Ariff Shah said...

good luck la exam

black_mel said...

ariff shah:thnx...last paper...pasni enjoy..