head

Nuffy

Thursday, March 29, 2012

[18sx]:Rekod Dunia Onani Terpanjang 9 jam 58 minit



Fakta:

@Rekod onani atau dalam bahasa inggeris dipanggil masturbate dipegang oleh Masanobu Sato sejak tahun 2008

@Catatan Masa yang direkodkan ialah 9 jam 58 minit (allien!!)

@Latihannya bermula awal pagi selepas bangun dari tidur.Setiap pagi dia akan beronani selama 2 jam (not normal).

Cukup..kalau korang nak maklumat lebih lanjut,korang boleh tengok video dia tu tetapi sebelum tu pastikan korang berusia 18 tahun keatas.


p/s:Yang aku pelik,dia ada girlfriend yang tinggal serumah dengan dia,kenapa tak kawen dan buat ehm2...dengan perempuan tu.Nampak sangat tak normal..Takde nafsu kat perempuan..


Hukum Onani

"Dan orang-orang yang memelihara kemaluan mereka kecuali terhadap isterinya atau hamba sahayanya, mereka yang demikian itu tidak tercela. Tetapi barangsiapa berkehendak selain dari yang demikian itu, maka mereka itu adalah orang-orang yang melewati batas." (Al-Mu’minun: 5- 7)

Maklumat lanjut tentang hukum onani sila tekan link dibawah..

2 comments:

Paragass said...

aku try tadi..9sec pun tak lepas..macamana la dia buat sampai 9 jam!

black_mel said...

haha...tak baik beroh nani..