head

Nuffy

Thursday, January 5, 2012

[Video]Jawapan Balas Nur Amalina

 
(aku xtau video ni akan kekal sampai bila sebab bukan aku punya,honderous upload)

Ini summary permintaan Amalina kalau korang dah tak dapat tengok video ni lagi.

1)Ucapan terima kasih kepada rakyat Malaysia yang bagi nasihat
2)Kepada yang mencaci,menghina dan mencerca dia diharap dihentikan
3)Sapa-sapa yang upload pic dia diharap dikeluarkan kerana "mengaibkan" orang.
4)Doakan yang terbaik untuk dia.Amalina akan jadikan iktibar dan tauladan(macam tak kena jer ayat dia nie) dan cuba berubah kepada yang lebih baik??

Nasihat Black_Mel kepada Adik Amalina

Kenapa masa buat benda-benda tu dulu tak fikir ianya akan mengaibkan?Kalau dulu tangisan mak Amalina kegembiraan sebab kejayaan Amalina menjadi pelajar terbaik SPM di Malaysia masa tu,tapi kini?"kalau" menangis mak Amalina sebab perbuatan Amalina?Ini bukan tangisan kegembiraan lagi.

Semua orang melakukan kesilapan dan kita belajar dari kesilapan,Black_Mel harap kembalilah ke pangkal jalan.Maut tak tunggu kita ni kat Malaysia ataupun tengah Mengaji,Allah kurniakan kepintaran buat Amalina sehinggakan Pendidikan Islam pun dapat A.Jangan sia-siakan ilmu yang ada.

p/s:Kalau sebelum ini dibuai pujian melambung-lambung,kini sebaliknya...hidup umpama roda..

3 comments:

wachak said...

nak buat mcam na bro. kalau dibaca surat khabar, segala yg berlaku atas restu ibunya. Ibunya tahu apa yg sedang berlaku.

Dunia sekarang sudah terbalik ...
Pemudi berbaju belang, pemuda berbaju batik ... lalala

Hanih Borhan said...

Tulah, betoi kata wachak kat atas ni. Mak dia taw je pasai anak dia macam tu. Tak ada rasa malu apa2 pun... Hmm, hidayah Allah tu benar2 diberi pada yg Allah kehendaki, kan?

wallahualam...

BENA said...

serius ni blackmel . bena langsung xdapat bace penulisan blackmel . sebab tulisan keluar bentuk2 . kenapa ek ? huhuhu