head

Nuffy

Tuesday, January 10, 2012

[Video:18sx]Pegang 1000 payudara gadis

Video Countdown from 1 to 1000

Bertuah sungguh lelaki yang bernama Sam Nickel,hajat dia memegang,meramas payudara gadis-gadis russia tercapai.Sebenarnya dia mempunyai misi dan sebab kenapa perlu memegang 1000 payudara perempuan ini?Dalam video kat atas ni ada dinyatakan sebab.Tapi kepada yang bawah umur,sila baca sebab di bawah

Why?
“Vladimir Putin is always busy with important state affairs and, moreover, he is married. He does not have time for trifles. But he is a man too. And he cannot afford to touch the potential voters. But Sam Nickel can! Sam Nickel has plenty of time. Sam decided to touch women voters first, and then to shake hands with Putin with the same hand. See for yourself how it was…”

p/s:Dalam 1000 perempuan yang dipegang payudara diorang hanya 1 Orang sahaja yang menampar muka Sam Nickel ni..Betapa orang russia ni tak kisah payudara diorang dipegang.

p/s:Ko buat kat Malaysia silap2 kena lempang dengan parang.Believe me..

5 comments:

BENA said...

kite dah tengok hari tuh . macam tak percaya tauuu . hahaha :)


#yeay !!! bena da dapat baca blog blackmel . ada betolkan pape ke ? heeee :)

enyheartsdiamond said...

hebat! kat malaysia tak boleh buat.. negara kita penuh adab dan adat :)

|arieza| said...

awat aku xnmpk vid tu.. huhuhu :( aku underage lg ka?

Ms AiReEn MoHd said...

wakakak cam banggang...meh buat kat malysia tak kene penampo ko dpt

-fizA- said...

hahahaha..

kalo kene kat aku bukan takat parang, memang aku rejam sampai ttuuutttttt~