Selama ni orang asyik marah-marah astro jer rancangan ulang-ulang, bila hujan jer line teruk dan lambat sikit jer bayar bil terus block account.So hari ni aku nak puji sikit astro ni sebab benda ni betul dan aku rasa tak adil bila kita asyik cakap keburukkan astro jer sedangkan bila ada kebaikkan kita senyap jer.
Kisah dia macam ni, kakak aku ni pelanggan setia astro dan kebetullan dia nak tambah pakej mustika hari sabtu lepas so, aku pun buat panggilan kepada astro hot line, lepas tekan beberapa button aku pun dapat bercakap dengan pegawai perhubungan pelanggan diorang dan
1)Tahniah,pegawai perhubungan pelanggan astro yang bertugas pada pukul 8pm++ bertarikh 04/06/2011 memang berbudi bahasa dan sopan santun. Aku tanya banyak soalan pun dia tak marah-marah, dia jawab baik-baik jer walaupun mungkin dia cuma ikut skrip yang telah ditetapkan tapi aku tetap nak puji dia jugak sebab sudi layan karenah pelanggan dan berbudi bahasa.
2)Tahniah jugak untuk servis penambahan pakej yang kurang daripada 15 minit selepas aku letak jer ganggang telefon.Servis perkhidmatan yang baik.Dijangka masa penambahan pakej tu mengambil masa 15minit sehingga 24jam tapi aku tambah pakej tak sampai 15 minit.
Perlahan-lahan astro perbaiki mutu perkhidmatan dan aku harap lepas ni astro akan lebih baik dan menyediakan perkhidmatan yang lebih memuaskan daripada sekarang.Kredit untuk astro...
p/s:Wimax aku dah exceed size penggunaan dan sekarang internet memang slow tahap cipan.Memang aku tukar unifi lepas ni.Tunggu abis contract jer..Ada sebarang komen tentang unifi x?
5 comments:
Hehe
Bagusla gitu
Akaun astro umah cikyana da kena potong
Nasib baik de 1 lg astro beyond :)
Sebab dah banyak sangat
complain so perkhidmatan astro
dah bertambah baik..
Bagus arr tue..
Amik tindakan atas teguran..
Haaa. Astro dah kena potong dah. Hoho.
Eh! Tambah pakej Mustika ni mesti nak nengok Maharaja Lawak kan? Hee. ;)
nak jage hati customer :D
unifi mmemang terbaik...
Post a Comment