head

Nuffy

Thursday, January 13, 2011

Aku Pegi Jumpa GRO tadi

Dah lama aku tak pegi jumpa GRO,jadi lepas jer aku register lab tu,aku pun pegi jumpa GRO.Setiap 5 minggu jer aku pegi jumpa.Tapi kali ni dah terlebih.Rasa-rasa dah enam minggu.So aku pun pegilah jumpa tadi. Tengok ada GRO baru,dalam hati aku,aku dah agak dia mesti tak kenal aku

Masuk jer kedai dengan nada baik,dia pun tanya aku:


GRO:Nak macam mana?


AKU:Macam biasa..


Walaupun dia tak kenal aku,dia dah tau macam biasa tu macam mana.Memang terbaik.Lebih kurang 15-25 minit siap..


Oopss....Ada perbualan tertinggal..Biar aku abiskan..



<


<


<


<
<


<



GRO 1:Student lagi ker?

AKU:Haah,student..

GRO 1:Tahun berapa?

AKU:Tahun 3..Tahun last..

GRO 2:Owh..kami dah tak belajar..sekarang kami GRO..

AKU:GRO????confius...

GRO 1:Jangan pikir bukan-bukan..GRO tu singkatan untuk Gunting Rambut Orang..

AKU:Hahaha..cilakak..terkena aku(cakap dalam hati)


p/s:So,jangan pikir bukan-bukan..GRO tu aku ulang lagi sekali adalah Gunting Rambut Orang..

15 comments:

missgee said...

Apekah???
hehehe..

ARC™ said...

ni GRO amoi ke GRO mamak? hahahhahah

nn said...

haha. tapi ada je kedai gunting rambut guna GRO tau. hahaha

intan izani said...

dah agak dah gunting rambut masa bace dialog kat atas tu..hehe

Lia3003 said...

hm, hampeh tol..

wachak said...

Dekat mana tu mel. wa pun nk GRO juga .. keh33

yott said...

haha..bunyi mmc jahat jer..hehe..;)

Enchaoz said...

ha ha ha ha ha

Sharinginfoz said...

he he he gunting rambut ya

Redbloodsnow said...

hahaha...nk kenakan org dgn gune word GRO ah nnti.\ if nk gunting rambut..hiksss

Langit Pertama said...

GRO la sgt.. Terkedu kejap. Huhu...

BENA said...

hahahahaha . kejut gak bena mule2. rupeny2 maksud lainnnn . hehehe~

Solehah said...

hehe..wondering nak tau apa tu GRO td.

Cik Aien said...

ceiit! cendol hang!

molmolla said...

choiiiiiiiiiiiii~ hahahaha!