head

Nuffy

Wednesday, October 20, 2010

[LATEST ITEM] BROADBAND HOLDER






20 Oktober-Syarikat tel and co mengeluarkan sejenis alat baru yang dipanggil broadband holder yang boleh didapati dipasaran.Dipercayai broadband holder ini dapat meningkatkan kelajuan broadband anda(aku tipu)

Gambar ni aku ambik dalam klas dan pemilik "broadband holder" ni tak sedar aku snap pic dia,kreatif jugak dia ni.Guna penyepit baju jer.Jangan bagitau sesiapa,kantoi aku nanti dalam kelas konon pendiam,rupa-rupanya ada aktiviti luaran.;)

9 comments:

FarhanaDr said...

Konon pendiam??? Hohoho.. :p

Sepit baju? Huhu.. Maju!! Hehehe..

yott said...

dah guna mcm2 broadband tp laju ttp mcm siput..
pendiam rupanya :):)..ok dh take note..

hBz said...

kah2..hang pun kena tipu. tu bukan berukband lah. itu external hardisk aku. aku tau hang ambik gambar tadi. saja aku biar. inngat gambar ni nanti tak jelas.hurmm..boleh tahan juga camera cabuk hang tu yea.

bila mau angkat gadget baru? fast2

s h a f i q h a s h i m _____ said...

externa hardisk?
wahh. :P
tapi kalau brukband buat mcm ni boleh laju ker?
hehee

ribena.illina said...

pendiam ke blackmel ni? eceecece~
junior bena slu wat gtu time lam bilik. bantai bukan penyepit kecik. yang besaaaaaa punyaaa. hahaha

Yatre Hayati said...

dulu masa belajar kat shah alam selalu buat mcm tu. cuma x de sepit baju..hahaha...

Anem arnamee said...

Salam.

hihi.cool jugak.:P

Anem arnamee said...

Salam.

hihi.cool jugak.:P

'AQILAH said...

kenape buat macam tu ea?