head

Nuffy

Friday, October 22, 2010

Lain Kali Tengok Betul-Betul!

Kes ni terjadi masa aku nak isi minyak motor sebelum aku balik ke Kuala Lumpur hari tu.Macam biasa,bila minyak motor dah kering baru nak pegi isi.Kebetulan pulak aku dah terlambat untuk pegi ke kelas.Takpa,isi minyak motor jap.

Situasi:Stesen Minyak
Letak jer motor,aku terus pegi ke kaunter stesen minyak tersebut.

Aku: Bang,pam 13 isi 5 ringgit yer.(sambil aku hulurkan not RM 5 sekeping)
Casher Stesen Minyak: Erk..bang..jap...
Aku: Apahal lak ni,takkan aku bagi duit palsu lak(Aku bermonolog dalam hati).Yup..naper?
Casher Stesen Minyak: Tak,stesen ni ada 12 pam jer.
Aku: Demm...silap tengok no pam daa...(Monolog lagi).Jap..saya pegi tengok balik...
15 saat kemudian
Aku: Sori2,pam 12...
Casher Stesen Minyak senyum jer macam kerang busuk.

Kesimpulannya,kalau dah tau minyak motor dah kering,kelas lak awal pagi sila isi siap2 sebelum kelam kabut.Malu betul,dah la ramai beratur.

9 comments:

~amalina~ said...

hakhakhak..cmner la lu bleh pilih no 13 tu der...garagara panik terlambat eaa..kahkahkah

naimah said...

cakap je dekat cashier tu,
"mmg saje je nk cakap mcm tu, nk tgk awak alert x"
heheh

missgee said...

Takpe arr kurang2 dapat free
gak senyuman kerang busuk itu :P

P/s: Lain kali Datang awal :)

FarhanaDr said...

Kalau yang duduk situ adik cun bukan abang mesti lagi segan kan black mel.. Lalala.. :p

NAJ HEBAT said...

haha.. sengal..

bang.. gi pakai kanta pembesar ek..!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Alah, dah malu2 skit je beza tu, 13 ngan 12 hakhakhak!!!

eykameow said...

hehehek. ckp la kat die..."oh sory2...saya tak pakai spek mata hari ni..." heeee

d great bowler. cehh. said...

aiseyman..malu ohh.
dah r cakap penuh keyakinan. haha. malu ohh!

Cik. Bena said...

hahahahaha. tu la kelam kabt sgtt. hehehe