head

Nuffy

Tuesday, September 7, 2010

Episod Terakhir Syurgamu Ramadhan


Kepada sesiapa yang belum pernah mengikuti drama syurgamu ramadhan,untuk review drama dan nama pelakon,korang boleh klik di sini.

Pagi tadi masa menonton Malaysia Hari Ini,diorang menjemput 3 pelakon utama drama tersebut iaitu Elly Suriati,Zarina Zainordin(Zarina AF) dengan pelakon baru yang semakin meningkat naik iaitu Ungku Ismail Aziz untuk mempercakapkan tentang episod akhir drama Syurgamu Ramdhan.

Menurut ketiga-tiga pelakon tersebut,drama episod akhir drama Syurgamu Ramadhan adalah pada 8/9/2010 iaitu pada hari rabu(esok),Malam ini episod 13 tapi besok diorang akan buat dua episod serentak(kalau tak silap).Sebab itu drama yang keseluruhannya 15 episod ini akan berakhir pada hari esok.Tapi kalau korang tak tengok episod 13(malam ini) korang takkan paham episod 14 dan 15,menurut kata-kata pelakon Syurgamu Ramadhan
.
Kepada peminat-peminat drama Syurgamu Ramadhan khususnya kaum hawa,sila sediakan tisu banyak-banyak sebab episod 14 dan 15 adalah episdo klimax.Satu hint yang diberi oleh pelakon-pelakon tersebut adalah happy ending.Maksudnya nenek diorang tu menerima anak si Malia tu(mungkin).

p/s:Sesiapa yang belum menonton drama Syurgamu Ramdhan,drama ni nak abis dah.Tapi korang boleh tengok dekat tv3.com.my.

p/s:Jangan lupa episod terakhir Syurgamu Ramadhan pada hari Rabu(Esok) 8/9/2010.Nangis puas-puas.

p/s:Lagu soundtrack Syurgamu Ramadhan dinyanyikan oleh Azfar bertajuk Akan Ku Jumpa.

10 comments:

FarhanaDr said...

Alahai.. Kenape malam esok.. Dah laa bertolak balik kmpung malam esok.. Naseb baik boleh tengok kat website TV3.. Bersedia untuk menangis dengan dahsyatnye.. Heeeee.. :p

taqie said...

dah nk tamat ke cte ni..ala..tk smpat tgk..prnh tgk cte ni 1 episod je..tp best gile.. nnt kna dload la.. :)

black_mel said...

FarhanaDr :yup2..doc..bersedia untuk menangis..hehe..

taqie:la..rugi x tgk..ppuan kalau tgk citer ni mesti nangis2..

ribena.illina said...

wahhh bgus black mel ni ikut tgk cte nih.. heee

black_mel said...

ribena.illina:tq2...ada tisu x?hehe..

MuJE said...

tengok kat tonton best jugak! hehe...

Darkbatman said...

dh nk habis da.. cptnye kan.

ribena.illina said...

nape ngn tisu lak? hahaha~

black_mel said...

MuJE:yup2..ikut tonton pun boleh...

Darkbatman:haah..dh la citer dia setengah jam..dh nak abis dh..

ribena.illina :nangis x td?jgn tpu..hehe.

ribena.illina said...

elehhhhhhh..xtgk pon cte nih. hahhaa