head

Nuffy

Wednesday, May 12, 2010

Cakap Siang Pandang-Pandang

Lama aku tak menekan butang2 papan kekunci ni,rasa kekok lak.Aku pergi membawa diri dan kini aku kembali.Terima kasih kepada pengunjung setia blog aku.Blogku,tak lama lagi aku akan bawak kawan untuk kau.Projek misteri.

Cakap pasal tajuk aku tu,tadi aku makan kat kedai melayu ni,semester lepas atau dua semester lepas,aku makan murah jer,tadi aku pegi makan dengan member aku,mahal pulak.Tengah2 kami menikmati makanan tengah hari,member aku pun open cerita mengutuk owner kedai melayu tu.

Frenz: Bro,kau makan mahal tak?Aku rasa kedai ni naik harga banyak kot..
Aku:Biasalah,semua barang naik harga nak hairan apa,kalau turun harga baru aku hairan.
Frenz:Aku rasa la,mungkin tuan kedai ni nak naik haji cepat sikit kot.kn?
Aku:Demm..mulut lazer sial..

Aku pun sebelum balik bungkus la milo ais satu,sekali aku tanya orang buat air tu.Mana owner ni?aku nak bayar..Rupa-rupa owner kedai tu ada kat belakang kami masa kami makan tadi...erm...seringgit dah la..Terpaku aku di situ.Milo ais seringgit,demm..AKU DI PERLI!!!!..Ini gara-gara member aku yang bermulut jahat..

So,lepas ni jangan lupa.Cakap Siang Pandang-Pandang...

p/s:Ader yang rindu aku ker?Hahaha..xde pun xpe..sebab aku yang rindu korang..Aku nak tido jap..dah lama aku tak tido...

7 comments:

NAJ HEBAT said...

tak sudi aku mengucapkan rindu kat kau!




miahaha.. (ayat jiwang 18 karatss)






kau ape kabar kekande..?

mcm kau merajuk ngan aku je kan?

ape dosa aku?

KERAK NASI said...

untung siot milo ais seringgit je..

rindu la..

hee..
sumpah..

tak tipu..

:)

nn said...

hahahahaha. bengang je dia dengar kan.

FarhanaDr said...

Ouh.. Pasti menusuk ke jantung bila dengar.. Huhu..

Tengkiu sbb rindu saye.. Ekeke... ;p

~AkukahMilikmu~ said...

i miss u so much..tk terkira..

Iza said...

Eh, hang pi mana?patut pun dah lama tak pi teratak aku.
Aku selalu jgk makan kat luar tp aku xtau la milo ais tu RM? sebab x pernah order milo ais. RM1 tu mahal ke murah? hehe...

|arieza| said...

hoh dh lame xtdo? oooooo buat projek!