head

Nuffy

Saturday, April 17, 2010

Achik Spin Meninggal Dunia

Entry ringkas dan aku masih bercuti.Aku juga terkejut dengan berita yang aku terima dari beberapa blog yang mengatakan achik spin telah meninggal dunia.So aku bukak utusan..

SEREMBAN 17 April – Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang ini.(Sumber utusan malaysia)

Sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah.Semoga arwah di tempatkan bersama golongan orang yang beriman.

p/s:Kepada ahli keluarga beliau.Semoga tabah menghadapi ujian dari Allah.

p/s:Kepada kawan2,ajal maut di tangan tuhan,Tak akan lewat walau sesaat.So berbaik2 lah kita selagi ada masa.Jangan ada perasaan dengki dan dendam.Buangkan yang keruh,ambil yang jernih.

p/s:Sila klik sini untuk berita lanjut.



11 comments:

dari perspektifku said...

al-fatihah.

qellissa said...

alfatihah, rasanya mcm baru tgk dia kat muzik2 ptg td..

NAJ HEBAT said...

sedih kot.. minat gak aku ngan dia dulu2..
mude lagi dia..

Iza said...

Eh, ya ka?
Laa, rasanya semalam nampak dia nyanyi dgn nana kot.
Al-Fatihah.

nasikputeh said...

innalillahiwainalaihirajiun..

missgee said...

Al-Fatihah..

FarhanaDr said...

Terkejut gak bila dengar berita ni time2 maghrib tadi.. Hmmmm.. Ajal mmg tak kenal usia.. Al fatihah buat arwah achik..

~ saye ikut jejak langkah black mel laa buang disqus.. ahaks..

amaL said...

alFatihah..

ekin said...

aku tau kat status Hafiz Hamidun.. terkejut sgt2.. arwah muda lagi, 28 kot.. tak sangka..

al-fatihah utk arwah Achik..

lumut said...

aku baca jugak td..sedih plak.al-fatihah...

hans said...

al-fatihah