head

Nuffy

Saturday, February 13, 2010

Penghargaan dan Kenangan

 

First,hari ni hari last aku ada kat Johor,member2 aku semuanya dah balik,tapi disebabkan aku lambat beli tiket,so lambat la aku balik.Aku harap bila aku balik sini balik lepas raya cina ni,aku dah berubah jadi lebih baik.Ini masa depan aku.Kalau aku tak berubah jugak lepas ni,aku tak rasa aku boleh grad dengan cemerlang.

Second,aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada 3 sahabat blogger aku yang sudi meletakkan link aku kat blog diorang iaitu Cik Aina, AyuDeathWish, Arieza .Kalau korang tengok kat pic atas tu,ramai betul orang yang masuk ke blog aku dari link blog diorang bertiga.Ini menunjukkan blog2 korang memang fames.Anak panah tu yang masuk dari blog cik aina.Banyak betul blogger yang masuk blog aku dari blog dia..Aku terharu..Sob3..Thanx to korang bertiga.Arieza special kes.dia link kan nama aku bukan2..hampeh..

Thanx jugak aku ucapkan kepada Mas-blog sasygirl  sebab beliau selalu mengunjungi blog aku.Ramai jugak blogger yang masuk blog aku daripada blog beliau.Kepada yang aku tak sebut tu korang jangan kecik hati yer.Aku sebut sikit2 dulu.Next time aku sebut lagi.Apa2 pun korang semua memang kawan aku yang baik.

Last sekali,aku memang happy sebab member baik(lelaki) aku masa sekolah dah lost contact hampir 9 tahun tiba2 dah found balik.Aku memang nak cari dia last2 akhirnya dah jumpa balik.Rupa2nya beliau sekarang fotographer hebat.Kagum aku tengok pic2 dia.Banyak kenangan aku dengan dia.Kami pernah gaduh hampir 2,3 bulan tak bercakap tapi lepas tu baik balik.Tapi aku terkilan bila dah nak abis sekolah,dia dah jauhkan diri dengan aku.Tapi tu cerita lama.Nanti aku nak jumpa dia balik penang nie.

p/s:Tengah hari ni aku balik kl.bye orang johor.. esok balik penang..